صدیقه کیانفر که این روزها وضعیت جسمانی مناسبی ندارد و در بستر بیماری است، میگوید: این روزها نمیتوانم خوشحال باشم، چون کار نمیکنم. تمام بیماریهای من از بیکاری است. بگذارید تا زندهام دوباره کار کنم تا برای مردمی که دوستمان دارند، یک یادگاری دیگر داشته باشم.
به گزارش سینماسینما، این بازیگر که در مجموعههای تلویزیونی متعددی ایفای نقش کرده است، از کمکاری خود گلایه میکند و میگوید: من هنوز میتوانم کار کنم و ذهنم آماده کار است. هنوز میتوانم صفحات را حفظ کنم. از دوستان کارگردان میپرسم چرا من بیکارم. شما که همیشه دعوتم میکردید. شما که همیشه از من راضی بودید.
او ادامه میدهد: من هیچوقت به پول فکر نکردهام. چرا میگذارید غصه بخورم؟ سعی کنید به یادم باشید. بگذارید تا زندهام دوباره کار کنم تا برای مردمی که دوستمان دارند، یک یادگاری دیگر داشته باشم.
این بازیگر قدیمی یادآور میشود: این روزها نمیتوانم خوشحال باشم چون کار نمیکنم. بیماریهای من از بیکاری است؛ بیکار هستم و غصه میخورم. هیچگاه برای زیاد کار کردن اعتراض نکردهام و همیشه تا میتوانستم کار میکردم. الان هم میتوان کار کنم.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- ویدئویی از صحبتهای محمدعلی کشاورز درباره فرهنگ، تمدن و مولانا در تاریخ شفاهی موزه سینما
- اعلام جزئیات مراسم خاکسپاری محمدعلی کشاورز
- محمدعلی کشاورز درگذشت
- پس از سالها، تصاویری تازه از آذر شیوا منتشر شد + ویدئو
- پوشش مراسم تشییع پیکر صدیقه کیانفر به صورت آنلاین
- آخرین خبرها از وضعیت جسمانی محمدعلی کشاورز
- صدیقه کیانفر در قطعه هنرمندان به خاک سپرده میشود/ اعلام جزئیات مراسم
- صدیقه کیانفر درگذشت
- نیکی کریمی، امین حیایی و امیر آقایی در “آقازاده” + عکس
- صدیقه کیانفر در فیلم کوتاه “تاسیان”
- «نمای نزدیک»/ دردسرهای تولید مجموعههای مناسبتی در تلویزیون!
- گپی با بیوک میرزایی/ در حرفه بیرحم ما اگر کار نکنی فراموش میشوی
- محمدعلی کشاورز: فرهنگ عامه هنوز جایگاه مطلوب خود را در سینما بازنیافته است/ لزوم اشراف سینما بر ادبیات عامیانه
- روایت بازیگر پیشکسوت از بدقولی مهران مدیری
- در ستایش تئاتر و زندگی/ پیام محمدعلی کشاورز به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





