
عزت الله ضرغامی میگوید که بعد از نمایش فیلم «طعم گیلاس» از تلویزیون، عباس کیارستمی با او تماس گرفته است.
به گزارش سینماسینما، عزت الله ضرغامی با ذکر خاطرهای از عباس کیارستمی در کانال تلگرامی خود، گفت: «بعد از آنکه فیلم «طعم گیلاس» را پخش کردیم عباس کیارستمی با من تماس گرفت و من تازه متوجه شدم که ما حق پخش این فیلم را خریداری نکردیم.»
او در ادامه این مطلب تاکید کرد: «من تصور کردم کیارستمی حتماً میخواهد به پرداخت نکردن حق رایت فیلم «طعم گیلاس» اعتراض کند اما بر عکس عباس کیارستمی از ما تشکر کرد و گفت همین که فیلم پخش شده و مردم دیدهاند جای تشکر دارد.»
ضرغامی ادامه داد: «حتی اگر عباس کیارستمی ۵۰ میلیون تومان هم پول میخواست ما مکلف پرداخت بودیم اما کیارستمی گفت اصلاً پول نمیخواهم و این فیلم هدیه است.»
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- یک بازیگر و چندین صدا؛ عزتالله انتظامی و فیلم سینمایی «کمالالملک» در بیست و چهارمین قسمت «صداهای ابریشمی»
- تازهترین اظهارات ضرغامی درباره شجریان، قاضیانی و آتشی
- تسویه حساب نسلی که دیده و شنیده نشد
- روایت ضرغامی از حواشی عکس معروفی که امام از بالای پلکان هواپیما پایین میآید
- چرا ضرغامی زمانی که رئیس صداوسیما بود با افراد مختلف صبحانه نمیخورد؟
- ضرغامی: رهبری سریال جومونگ را دیدند و درباره ویژگیهای حماسی آن رهنمودهایی داشتند
- واکنش ضرغامی به جایزه جعفر پناهی در کن
- ضر غامی :بزرگترین حامی من در سینما آقای هاشمی بود
- واکنش جالب ضرغامی به ماجرای پخش نشدن برنامه ناصر ملک مطیعی در تلویزیون
- روایت عزت الله ضرغامی از تمجید مقام معظم رهبری از سریال کیانوش عیاری
- ضرغامی: تعداد کارت قرمزهایی که از نهادهای امنیتی گرفتهام از دستم در رفته است
- ضرغامی پس از ۳ سال از دوران ریاستش گفت/ رکورد ۱۰ سال و نیمه را حفظ کردم
- دفاع جالب ضرغامی از تایتانیک/این فیلم پاسخی به مدعیان برابری جنسی است!
- چرا پیمان قاسم خانی در تلویزیون ممنوع الکار است؟
- پیشنهاد ضرغامی برای استفاده از آباژور در مناظره های تلویزیونی/طنز
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد





