تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۲۱:۱۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 65374

فروش فیلم‌ها در هفته گذشته با افت مواجه شد و صاحبان سینما امیدوار هستند که با نیم بها شدن بلیت سینماها اقبال مخاطب از سینماها در هفته جاری بیشتر شود.

به گزارش سینماسینما، با تصمیم شورای صنفی نمایش بلیت سینماها در هفته جاری از تاریخ ۱۹ شهریورماه به صورت نیم بهاء ارایه می شود اما سینماداران با ۲۰ روز نیم بها موافقت نکرده و ترجیح دادند یک هفته آزمایشی فیلم ها را به صورت نیم بها در سالن هایشان به نمایش بگذارند. باید دید در هفته جاری با ارایه بلیت نیم بها تغییری در فروش سینماها شاهد خواهیم بود یا خیر.

غلامرضا فرجی مدیر پخش و بازاریابی حوزه هنری درباره فروش فیلم «بیست و یک روز» گفت: فروش فیلم در تهران به مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان و در شهرستان به فروش ۳۶۵ میلیون تومان رسید. با احتساب فروش فیلم در تهران و شهرستان فیلم هم اینک با فروش ۱ میلیارد و ۱۵ میلیون تومان مواجه شد.

علی سرتیپی مدیر دفتر پخش فیلمیران درباره فروش فیلم های این دفتر گفت: فیلم سینمایی «تابستان داغ»به فروش ۵۸۰ میلیون تومان رسید. فروش فیلم «سارا و آیدا» به ۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان رسید.

او ادامه داد: فروش فیلم «رگ خواب» به ۵ میلیارد ۱۹۰ میلیون تومان رسید و فروش فیلم «نهنگ عنبر سلکشن رویا» به مبلغ ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است.

او درباره نمایش فیلم «مالاریا» گفت: برای این که فیلم امکان دیده شدن در هیات انتخاب اسکار را داشته باشد آن را در شهر یزد اکران کردیم که اکران محدود فیلم هم با اقبال مواجه شد.

حبیب اسماعیلی نیز درباره فروش فیلم «اکسیدان» گفت: فیلم با فروش ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان رسیده است.

او درباره اکران فیلم در حمایت از کمپین یوز پلنگ گفت: این فیلم برای حمایت از کمپین یوز پلنگ اکران شد و فروش آن برای کمپین در نظر گرفته شد و هیچ ارتباطی به فروش فیلم نداشت.

احمد مختاری مدیر دفتر پخش هدایت فیلم درباره فروش فیلم «نگار» گفت: فیلم در تهران به فروش ۱۰۵ میلیون تومان با ۲۵ سالن سینما رسید و فروش شهرستان تنها با مشهد آغاز شده و ۲۰ میلیون تومان تنها در مشهد ظرف دو روز فروخت که تاکنون فروش فیلم به ۱۲۵ میلیون تومان رسید.

بنابراین گزارش، براساس سیستم مکانیزه، فیلم «من و شارمین»  ۲۰ میلیون و ۷۶۱ هزار تومان  و «ماجان» پنج میلیون و ۶۸۳هزارتومان، «ماه در جنگل» ۴ میلیون و ۶۵۹ هزار تومان و «فصل نرگس» ۲۰۴ میلیون و ۹۱۳ هزار تومان فروش داشته اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها