تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۳:۱۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 161667

الناز شاکردوست در فیلم کوتاه داستانی «خط ممتد» به کارگردانی مانی تارخ نقش دختر جوانی را ایفا می‌کند که از خانه فرار کرده است.


به گزارش سینماسینما به نقل از ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، «خط ممتد» عنوان یکی از ۲۸ فیلم کوتاهی است که در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تهیه شده و هم اکنون روی پلتفرم «ودیو» در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.
در این فیلم کوتاه داستانی، الناز شاکردوست، امین تارخ، علیرضا حسینی و … به ایفای نقش پرداخته‌اند.
در خلاصه داستان «خط ممتد» به کارگردانی مانی تارخ آمده است: «دخ‍ت‍ری‌ از خ‍ان‍ه‌ ف‍رار ک‍رده‌ و س‍وار م‍اش‍ی‍ن‌ پ‍س‍ر ج‍وان‍ی‌ ب‍ه‌ ن‍ام‌ اش‍ک‍ان‌ م‍ی‌‌ش‍ود و از او می‌خواهد دو روز برایش جای خواب پیدا کند اشکان با نگهبان ساختمان نیمه کاره‌ی پدرش تماس می‌گیرد تا دختر را به آنجا ببرد دختر در همان لحظه حالت‌های مختلفی که امکان وقوع دارد را تجسم می‌کند و در نهایت تصمیم می‌گیرد در خیابان پیاده شده و مسیرش را از اشکان جدا نماید.
گفتنی است، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با همکاری پلتفرم نمایش فیلم کوتاه «ودیو» همزمان با روز ملی سینما، ۲۸ اثر از تولیدات فیلم‌های کوتاه داستانی خود را در اختیار علاقه‌مندان قرار داد تا امکانی برای تماشای فیلم‌های کوتاه فراهم شود.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها