فیلم سینمایی «عطر مینو» (نام موقت) به نویسندگی و کارگردانیِ محسن جسور با پشت سر گذاشتن آخرین مراحل فنی برای اکران آماده شد.
به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومیِ پروژه؛ فیلم سینمایی «عطر مینو» (نام موقت) به نویسندگی و کارگردانیِ محسن جسور که فیلمبرداریِ آن سال گذشته در لوکیشنهای خارج از تهران به انجام رسیده بود، با پشت سر گذاشتن آخرین مراحل فنی برای اکران و حضور در جشنوارههای داخلی و خارجی آماده شد.
«عطر مینو» بهعنوان اولین فیلم بلند این فیلمساز، فیلمی اجتماعی با نگاه به موضوعی انسانی است که به برشی از زندگی زنی سرگشته میپردازد که با کشف رازی پنهان، دچار چالش میشود.
فرناز زوفا، حسین پاکدل، حسام محمودی به همراهِ محمدرسول صفری، مسعود عجمیان، یاسمن ترابی، رابعه مدنی و علیاکبر قاضینظام بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
محسن جسور سابقه ساخت چندین فیلم کوتاه و حضور در جشنوارهها، نگارش فیلمنامه بیش از ۱۰ فیلم سینمایی، تلویزیونی و سریال، نگارش نمایشنامه و همچنین دریافت جایزه تندیس زرین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان برای فیلم «آوا» و حضور در هیات انتخاب و هیات داوران چند جشنواره سینمایی را در کارنامه خود دارد.
اسامی عوامل این فیلم سینمایی عبارت است از مدیر فیلمبرداری: احسان غفوریان، طراح صحنه و مدیر هنری: مرتضی پورحیدری، تدوین: موحد شادرو – حامد محسنپور، طراح چهرهپردازی: رکسانا نیکپور، مدیر صدابرداری: هادی افشار، طراحی و ترکیب صدا: مهرداد جلوخانی، آهنگساز: امیر یل ارجمند، طراح لباس: ندا حسینپور، مدیریرنامهریزی و دستیار اول کارگردان: احسان طرخورانی، منشی صحنه: مونا افخمی، عکاس و فیلمبردار پشتصحنه: امیر مرشدزاده و مشاور رسانهای و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- رونمایی از کتاب «استادان بزرگ بازیگری و شیوههای آموزش آنها» با ترجمه پیمان معادی؛ پاکدل: مادر سینما، کتاب است/ پیروزفر: آموزش بازیگری فقط انتقال تجربه نیست/ معادی: رونمایی این کتاب جذابتر از لحظات روی فرش قرمز فیلمها بود
- بزرگداشت پری صابری با سخنانی از ژاله آموزگار و حسین پاکدل
- «دایی جان ناپلئون» وفادارانهترین اقتباس سینما است/ هزینه سانسور ادبیات کمتر از سانسور سینما است+ ویدئو
- انتشار نسخه ویژه نابینایان «ناخدا خورشید» با صدای حسین پاکدل + تیزر
- «ملاقات خصوصی» مدعی پیدا کرد/ محسن جسور: طرح را به دفتر کامران مجیدی ارائه کرده بودم
- داوران آثار صحنهای جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند
- دو ستاره در یک آسمان/ «علمدار» موفق یا شکست خورده؟
- اکران خصوصی سریال مانکن / گزارش تصویری
- سهراب پورناظری موسیقی فیلم «آستیگمات» را میسازد
- توزیع قسمت سوم سریال «عالیجناب»
- ممنوعالتصویرهایی که تلویزیون را به چالش کشیدند
- واکنش پیمان معادى به بایکوت خبرى حسین پاکدل توسط تلویزیون
- گزارشی از تمرین یک نمایش/ تجربه ای انتزاعی و جذاب در «تنهایی پرهیاهو»
- غرفه سینماسینما و چهره های روز چهارم / از آیدین آغداشلو تا حسین انتظامی / گزارش تصویری
- بهرام رادان به تماشای «کلنل» نشست/عکس
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





