چندی پیش جولین مور در یک برنامه تلویزیونی اعتراف کرد که از فیلم «اصلا میتوانی مرا ببخشی؟» اخراج شده است، حال هالیوودریپورتر مدعی کشف دلیل این رویداد است.
به گزارش سینماسینما، وقتی جولین مور در برنامه تلویزیونی اندی کوهن اعلام کرد که به میل خودش از پروژه «اصلا میتوانی مرا ببخشی؟» جدا نشده و نیکول هالفسنر اخراجش کرده است، بسیاری انگشت به دهان ماندند.
او در آن برنامه گفته بود: «من از فیلم جدا نشدم. نیکول اخراجم کرد.»
مور قرار بود در «اصلا میتوانی مرا ببخشی؟» نقش لی ایزرائیل نویسنده جاعل را بازی کند اما چند روز پیش از آغاز فیلمبرداری از پروژه بیرون رفت. او درباره اختلاف نظرش با نیکول هالفسنر گفته بود: «فکر میکنم کاری که میکردم را نمیپسندید. ما مشغول تمرین و انجام کارهای پیشتولید بودیم. به گمانم ایده او از شخصیت ایزرائیل با آنچه من در ذهن داشتم، فرق داشت.»
اما بنا به ادعای هالیوودریپورتر موضوع اختلاف خیلی ساده و بر سر شکل بینی لی ایزرائیل در فیلم بود. جولین مور اصرار داشت که برای بازی در این نقش باید از بینی مصنوعی استفاده شود تا نقشش طبیعیتر شود اما هالفسنر در نقطه مقابل مخالف بود و این کار را مزاحم تمرکز بر داستان میدید و سرانجام تصمیم به اخراج جولین مور گرفت. تا کنون جولین مور و نیکول هالفسنر درباره این ادعا اظهارنظر نکردهاند.

منبع: خبرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- کارگردانان زن در هالیوود با دست خالی میجنگند
- درباره «اتاق بغلی» اثر پدرو آلمودووار/ مرز باریک دوستی و مرگ زیر جهانی از زندگی و رنگ
- دنزل واشینگتن از دنیای بازیگری خداحافظی میکند
- پیمان معادی بازیگر فیلم جنایی هالیوودی شد
- بازگشت دِپ به هالیوود؛ پنه لوپه کروز و جانی دپ در یک فیلم اکشن مهیج بازی میکنند
- «اتاق همسایه» ساخته میشود؛ جولین مور و تیلدا سوئینتن بازیگران فیلم جدید آلمادوار
- «ساعتها» در سینماتک خانه هنرمندان اکران و بررسی میشود
- لیلا حاتمی داور جشنواره ونیز شد
- دوستی خاله خرسه و هجو اجتماعی/ نگاهی به فیلم «وقتی دنیا را نجات دادی»
- رمان نویسنده ایرانی از هالیوود سردرآورد
- «ساعتها»؛ ایستادن در نقطه آغاز پریشانی
- بازگشت «کرودز» به صدر جدول باکس آفیس/ سقوط «زن شگفت انگیز ۲» در گیشه
- ملاقات با «کینگ کونگ» در سینماها پس از ۶۰ سال
- جولین مور در «مادرتراکر» راننده کامیون میشود
- تصادف شدید، بازیگر مشهور آمریکایی را راهی بیمارستان کرد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد





