علی نصیریان با تاکید بر لزوم مراقبت از مردم در برابر ویروس کرونا، آرزو دارد که با تلاشی مضاعف، فرد فرد ملت هر چه زودتر در برابر این ویروس واکسینه شوند.
به گزارش سینماسینما این هنرمند پیشکسوت که چندی پیش یکی از اقوام خود را به دلیل ابتلا به کرونا از دست داده است، درباره ضرورت واکسیناسیون برای بعضی از مشاغل پرخطر مانند پروژههای هنری میگوید: نمیگویم هنرمندان تافته جدابافتهاند و باید امتیاز خاصی برای آنان قائل شوند، واقعا امیدوارم همه مردم هر چه زودتر واکسینه شوند. فقط مساله اینجاست که بعضی مشاغل خطرات بیشتری دارند، مانند همین پروژههای هنری که اگر لطفی شود و این بچهها را زودتر واکسینه کنند، شخصا ممنون خواهم شد.
نصیریان ادامه میدهد: من هم چندی پیش واکسن کرونا را دریافت کردم. قرار بود برای حضور در پروژهای به شمال بروم و به همین دلیل دو نوبت واکسن خود را دریافت کردم اما میدانم که همچنان باید مراقبت کرد و واکسینه شدن به معنای قطع مراقبتها نیست.
این هنرمند باسابقه خاطرنشان میکند: باز هم تاکید میکنم که وقتی از اولویت واکسیناسیون برای هنرمندان صحبت میکنیم، به معنای این نیست که آنان امتیاز ویژهای دارند بلکه به خاطر ویژگی کارشان است که در معرض خطرات بیشتری قرار میگیرند. پروژه های هنری معمولا پر جمیعت هستند و در میان آنان بازیگران، نمیتوانند ماسک بزنند یا فاصله زیادی را رعایت کنند. از این جهت است که درخواست میکنیم زودتر از آنان مراقبت شود تا در امنیت بیشتری به فعالیت خود ادامه بدهند.
او اضافه میکند: درست است که هنرمندان برای حضور در پروژههای هنری تست کرونا میدهند ولی این آزمایش ضمانتی نیست که بعدا درگیر نشوند. به همین دلیل است که میگوییم واکسینه کردن کمک میکند که هم بچههای هنری بتوانند به کار و فعالیت خود ادامه بدهند و هم از خطرات کرونا دور شوند.
او که چندی پیش گفته بود کمی ناخوش احوال است، درباره حال و روز این روزهای خود توضیح میدهد: خدا را شکر حالم خوب است و کسالتی ندارم ولی چند روز پیش یکی از اقوامم را به دلیل ابتلا به کرونا از دست دادم و به همین دلیل بسیار غمگین بودم.
نصیریان در پایان آرزو میکند با تلاشی مضاعف و بیش از اندازه، فرد فرد مردم واکسینه شوند تا این بلای مهیب از آنان دور بماند.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- تقدیر ویژه جشنواره شبهای سیاه تالین از نصیریان/ علی نصیریان: مدیون تازهنفسها هستیم
- بزرگداشت و رونمایی از کتاب فرهاد آییش با حضور علی نصیریان برگزار شد
- در دومین هفته اکران؛ تیزر «هفت بهارنارنج» منتشر شد
- نصیریان: سینما را از مهرجویی آموختم/ اولین حضور رئیس جدید سازمان سینمایی در میان هنرمندان
- سی و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان؛ پروانه زرین روی شانه برگزیدگان
- علی نصیریان در سالگرد تماشاخانه سنگلج مطرح کرد: تئاتر را نمیتوان دیکته کرد
- «سیصد» از علی نصیریان تقدیر کرد
- فرهنگ رکن زندگی، حیات و هویت یک ملت است/ «ناخداخورشید»؛ معرفی خردمندانهای از سینمای ایران
- حضور «هفت بهار نارنج» در بخش رقابتی جشنواره داکا
- دیدار با علی نصیریان در موزه سینما
- یادداشت علی نصیریان به مناسبت روز ملی سینما/ لذت بزرگ زندگی من بازی در تئاتر و سینماست
- طبیعت خلاق در کار نمایش؛ علی نصیریان تجربههای سینمایی خود را با علاقهمندان به اشتراک میگذارد
- واکنش نصیریان به حذف دروس عمومی از کنکور/ زبان و ادبیات فارسی هویت و بخشی از شناسنامه ماست
- یک پایان اسرارآمیز/ نگاهی به فیلم «لامینور»
- شب بازیگر پس از وقفهای دو ساله برگزار شد/ علی نصیریان: وقتی حال مردم خوب نیست، نباید جشن بگیریم
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





