تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۲:۵۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 71031
عبدالعلی علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما شب گذشته به عیادت هنرمند پیشکسوت جمشید مشایخی رفت و جویای احوال او شد.

به گزارش سینماسینما، عبدالعلی علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما شب گذشته به همراه معاون سیمای رسانه ملی، از جمشید مشایخی هنرمند برجسته تلویزیون، سینما و تئاتر در بیمارستان عیادت کرد و در گفتگو با پزشک معالج او در جریان مراحل درمان این هنرمند قرار گرفت.

علی‌عسکری استاد مشایخی را از سرمایه‌های ارزشمند هنر به ویژه تلویزیون دانست و ابراز امیدواری کرد به زودی این هنرمند صاحب نام، سلامت خود را باز یابد و دوباره صفحه تلویزیون و عرصه سینما از وجود او بهره‌مند شود.

در این دیدار جمشید مشایخی ضمن قدردانی و تشکر از توجه رئیس سازمان صداوسیما گفت: این‌گونه توجهات باعث دلگرمی هنرمندان می‌شود و برای ما بسیار ارزشمند است. این هنرمند برجسته سینما و تلویزیون در این دیدار کوتاه، دغدغه‌های خود را هم در زمینه مسائل فرهنگی بیان کرد.

جمشید مشایخی در میان پنج ستاره سینما و تلویزیون ایران، بیشترین تعداد سریال را (۴۴ سریال) برای تلویزیون کار کرده است که معروف‌ترین آن، سریال هزاردستان و نقش خاطره‌انگیز رضا خوشنویس است. مشایخی ۸۳ ساله مدتی است به دلیل عارضه کلیوی در بیمارستان بستری است و به گفته پزشکان تا هفته آینده بهبود کامل خود را بدست می‌آورد.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها