فرزند «احمد پورمخبر» گفت: از روزی که ویدئو پدرم منتشر شد بسیاری با من تماس گرفتند و خواستند به ما پول بدهند،اما خدا را شکر خانواده ما هیچ مشکل مالی ندارد و پدر من خودش چندین خانه دارد، این اتفاق تنها یک اشتباه از روی کهولت سن است که ممکن است برای تمامی عزیزان ما پیش آید.
به گزارش سینماسینما، محمد پورمخبر فرزند «احمد پورمخبر» بازیگر سینما، درخصوص انتشار ویدئویی از پدر خود در فضای مجازی گفت: متاسفم برای تمام آنهایی که زندگی خود را با سرک کشیدن در زندگی خصوصی دیگران می گذرانند.
او در همین راستا ادامه داد: چندی پیش ویدئویی از پدرم در فضای مجازی منتشر شد که وی را در حال گدایی نشان میداد، در صورتی که به هیچ وجه این طور نیست. من و پدرم اصلاً نیاز مالی نداریم.
فرزند «احمد پورمخبر» با گلایه از بیاخلاقی در فضای مجازی تاکید کرد: من از هیچکدام از کسانی که برای پدر حاشیه ساختهاند نمیگذرم، چرا باید اگر هنرمندی یک اشتباه انجام داد تا این حد برای او حاشیه ایجاد کرده و وی را زمین گیر کنیم.
او در رابطه ویدئوی منتشر شده اظهار کرد: پدر من سن بالایی دارد و در این سن همه اشتباه می کنند، وقتی با پدر در مورد دلیل این اتفاق پرسیدم به من گفت که اشتباه کرده و کنار خیابان در حال خواندن بوده که این اتفاقات پیش آمده است، پدر من هشتاد سال سن دارد، نمیتوانم او را در خانه حبس کنم اما این اتفاقات برای همه ما خیلی ناراحت کننده بود و در حال حاضر پدر نیز بسیار ناراحت است.
پورمخبر ادامه داد: از آن روز بسیاری با من تماس گرفتند و خواستند به ما پول بدهند، در صورتی که خدا را شکر خانواده ما هیچ مشکل مالی ندارد و پدر من خودش چندین خانه دارد، این اتفاق تنها یک اشتباه از روی کهولت سن است که ممکن است برای تمامی عزیزان ما پیش آید.
فرزند این بازیگر سینما با اشاره به مسمومیت فضای مجازی خاطرنشان کرد: فضای مجازی مکانی شده برای انتشار شایعات و متاسفانه پدر هم از این اتفاقات بی نصیب نمانده است، من از آنهایی که قصد تخریب همه را دارند می پرسم که آیا در اطراف شما کسی به دلیل کهولت سن اشتباه نمیکند؟ آیا درست است که برای جذب مخاطب به هر اقدام کثیفی دست بزنیم؟ به شخصه به شدت از اتفاقات پیش آمده ناراحتم و به همین خاطر اگر بدانم چه کسی بانی قضیه بوده از اون نخواهم گذشت.
منبع: میزان
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود





