پیش فروش بین المللی «استن و لورل» در حالی آغاز شده، که هنوز کلید فیلم برداری آن زده نشده است. این کمدی سیاه را شرکت بی بی سی فیلمز تهیه می کند.
به گزارش سینماسینما، تهیه کنندگان فیلم به قدری به موفقیت بین المللی آن امیدوارند، که از حالا در فکر فروش امتیاز پخش جهانی آن هستند.
جان اس بیرد کارگردان «استن و لورل» می گوید نام این دو کمدین کلاسیک به قدری در بین دوستداران سینما طرفدار دارد، که هر فیلمی در باره شان ساخته شود با اقبال عمومی روبرو خواهد شد.
بیرد فیلم خود را براساس فیلم نامه ای از جف پاپ کارگردانی می کند. این فیلم نامه، به بررسی روزهای تلخ زندگی و کارنامه کاری این دو هنرمند می پردازد.
بخش اصلی داستان فیلم نامه، در سال ۱۹۵۳ رخ می دهد و به نمایش تلاش چالش برانگیز لورل و هاردی، برای برگزاری یک تور هنری می پردازد.
در جریان همین سفر بود که بیماری سخت هاردی خودش را به نمایش گذاشت و دو طرف متوجه این نکته شدند که دوستی شان چقدر برایشان اهمیت دارد.
به نوشته نشریه ورایتی، استیو کوگان و جان سی رایلی در این کمدی سیاه شرح حال گونه در نقش لورل و هاردی بازی می کنند. کلید فیلم برداری فیلم، همین روزها زده می شود.
منتقدان سینمایی می گویند زوج لورل و هاردی هم مثل بسیاری از کمدین های کلاسیک سینما، آخر و عاقبت تلخ و بدفرجامی داشتند. فیلم سینمایی «استن و لورل» قرار است این سرنوشت تلخ را به تصویر بکشد.
منبع: جام جم
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





