تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۱:۵۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 11001

۱۱با پشت سر گذاشتن روز اول جشنواره فیلم فجر و با وجود آنکه چند فیلم در روز اول به سئانس فوق‌العاده رسید اما هنوز خبری از بازار سیاه فروش بلیت فیلم‌ها نیست.

به گزارش سینماسینما، بازار سیاه فروش بلیت فیلم‌های جشنواره یکی از بخش‌های حاشیه‌ای هر ساله جشنواره فیلم فجر است. با توجه به اهمیت فیلم‌ها و اخباری که از کاخ جشنواره به بیرون درز پیدا می‌کند و همچنین رقابت آرای مردمی جشنواره فیلم فجر باعث می‌شود از روزهای میانی جشنواره تا پایان این رویداد بازاری برای فروش بلیت‌های جشنواره به قیمت‌های بالاتر از نرخ معمول رواج پیدا کند.

سال گذشته و در اکران چند فیلم از جمله «عصر یخبندان» ساخته مصطفی کیایی بلیت این فیلم در اطراف سینماهای نمایش دهنده آن به قیمت ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان هم فروخته شده و این روند با توجه به قیمت اصلی آن که ۱۰ هزار تومان است سود زیادی را به جیب فروشندگان آن سرازیر می‌کند.

در جشنواره امسال و تا پایان روز نخست نمایش فیلم‌ها و با توجه به استقبال زیاد مخاطبان از فیلم‌هایی همچون «مالاریا» ساخته پرویز شهبازی، «هفت ماهگی» ساخته هاتف علیمردانی و «خشم و هیاهو» ساخته هومن سیدی باید منتظر اخباری از فروش بلیت‌های این فیلم‌ها در بازار آزاد باشیم.

هر ساله بلیت فروشی در گیشه سینماهای مردمی سهمی از کل فروش بلیت‌های جشنواره را به خود اختصاص می‌دهد که این روند در جشنواره این دوره هم رعایت شده و بلیت‌ها با قیمت ۱۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها