تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۱۶:۴۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 119289

فیلم “رضا” ساخته علیرضا معتمدی از چهارشنبه ۳۰ مرداد در فرانسه به نمایش در می‌آید.

به گزارش سینماسینما، این فیلم سال گذشته در جشنواره -بلفورت – درفرانسه درمسابقه قرار داشت و جایزه کمک به پخش فیلم را از این جشنواره دریافت کرد.

پخش کننده فرانسوی فیلم رضا، اعلام کرد که این فیلم از چهارشنبه ۲۱ آگوست، در دو سینما در شهر پاریس منطقه پنجم و نیز در منطقه هشتم به روی پرده خواهد آمد. همچنین این فیلم قراراست در سه سالن سینما – در حومه پاریس – نیز اکران عمومی شود که در هر روز دو سانس بعدازظهر و شب، خواهد بود و نمایش آن از چهارشنبه اغاز خواهد شد. اکران فیلم رضا در فرانسه با نمایش این فیلم در شهرستان‌های فرانسه ادامه خواهد یافت.

فیلم “رضا” روایتگر مرد متاهلی است که میخواهد دوستانه از همسر خود جداشود . او به اصفهان می‌رود وشروع به نوشتن کتابی درباره اساطیر ایران می‌کند. در آنجا با فامیل خود نیز دیداری تازه می‌کند. همسر او فاطمه، هربار با او تماس می‌گیرد تا زندگی با وی را ادامه دهد، اما رضا در محله ارمنی نشین اصفهان با دختر دیگری آشنا می‌شود.

علیرضا معتمدی نویسنده، شاعر، منتقد فیلم ، وسناریست است. وی قبلا بازیگری درتئاتر را هم انجام داه بوده، واین اثر نخستین کار بلند سینمایی اوست. وی که هنرپیشه مورد علاقه خودرا برای بازی دراین فیلم پیدا نکرده بود، سرانجام خودش نقش اول آن را ایفا کرده است.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها