فیلم کوتاه تماس تصویری با پایان مراحل فنی آماده ارسال به جشنوارههای بین المللی میشود.
به گزارش سینماسینما ، نویسنده و کارگردان این اثر امیر اسماعیلی و به تهیه کنندگی آریا یوسفوند است.
در خلاصه این اثر آمده است : سارا پرستاری جوان است که مهاجرت کرده و خارج از ایران زندگی میکند.
او طی تماس تصویری با پدرش متوجه میشود که اوضاع خوب پیش نمیرود.
مینا عبدی در فیلم کوتاه تماس تصویری بازیگر اصلی میباشد .
سایر عوامل فیلم عبارتند از
جانشین تهیه کننده: نبی یوسف وند/ برنامه ریز:حسین مختار تهرانی /گروه کارگردانی: امین اسماعیلی و مهدی مرزبند / منشی صحنه: نفیسه مظفری فرد / مدیر تصویربرداری: سعید شعبانی / دستیاران تصویر بردار: پارسا شعبانی و معین نعیم آبادی / مدیر صدابرداری: داود قلی پور / تدوین و صدا گذاری: محمد علی خرمزاده / آهنگساز: خشایار لزومی/ طراح صحنه: فرزانه یوسفوند / مدیر صحنه: امیر حسین بابایی / طراح لباس: سمانه باقرنیای چیرانی / دستیار لباس: عرشیا زهدی / طراح گریم: مهدی معینی / مجری گریم: الهام جمالیان / مدیر تولید: مهدی سلیمانی /مشاور رسانه: محمد قاسمی / عکاس: روح الله نوری/ سایر بازیگران: مصطفی مختار تهرانی، دانیال اکبری، ابوالفضل آزاد، محسن نوری، امیر حسین بابایی، حسنزمانی
مجری طرح « موسسه فرهنگی هنری هفت سرزمین هنر پارسیان » می باشد



لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- اکران عمومی فیلم سینمایی “عصبکشی” در سینماهای دانمارک
- پایان تدوین فیلم بن بست
- بازیگر باید پوست کلفت باشد/گفت وگو با مینا عبدی بازیگر
- “عصبکشی” در بخش اصلی جشنواره رتردام
- اکران مردمی فیلم بانک زده ها/گزارش تصویری
- انتشار کتاب صوتی «هرگز نیفت» پاتریشیا مک کورمیک با صدای مینا عبدی
- عامل قاچاق فیلم بانک زده ها دستگیر شد
- به وصیت علی انصاریان عمل خواهیم کرد و افتتاحیه بانک زده ها را با تیم پرسپولیس خواهیم گرفت
- آیا سحر قریشی ممنوع الکار شده است ؟
- حمله عجیب طرفداران گروه موسیقی بی تی اس در فضای مجازی به یک فیلم اکران نشده
- پایان فیلمبرداری فیلم رستگاری در قرنطینه
- علی انصاریان با بانک زده ها به سینما می آید
- پنجمین حضور بین المللی فیلم تولدت مبارک تارا
- «بانکزدهها» با موسیقی گروه مشهور کرهای «بیتیاس» آماده نمایش شد
- بانک زده ها آماده نمایش شد /رونمایی از پوستر این فیلم با تصویر جالبی از علی انصاریان
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





