فیلم کوتاه «قرمز آبی» (Blue Red) به کارگردانی احسان نصری همزمان منتخب دو فستیوال Newyork-istanbul و Golden Bridge Istanbul و فینالیست جشنواره Assurdo ایتالیا شد.
به گزارش سینماسینما، فیلم کوتاه «قرمز آبی» «Blue Red» به کارگردانی احسان نصری و تهیهکنندگی اکرم خوشوقت در کمتر از یک هفته به سه جشنواره جهانی راه یافت.
فیلم کوتاه «قرمز آبی»، منتخب دو فستیوال Newyork-istanbul و Golden Bridge Istanbul شد و همزمان فینالیست سومین سالِ جشنواره بینالمللی Assurdo میلان-ایتالیا شد و مورد تحسین از سمت داوران جشنواره قرار گرفت.
در خلاصه داستان فیلم «قرمز آبی» آمده است: «با تمام تضادها و تفاوتها میشود هم رنگ شد و به اتحاد رسید، میشود قرمز و آبی تلفیق شود همچون بنفش، برای رسیدن به یک هدف.»
عوامل فیلم «قرمز آبی» عبارتند از تهیهکننده: اکرم خوشوقت، نویسنده و کارگردان: احسان نصری، بازیگران: صادق ادهم، امیرعلی رزاقنیا، پانیا رزاقنیا، تصویربردار: مرتضی امینی، صدابردار: احمد بحری، طراحصحنه و لباس: سحر منتظری، طراح گریم: امیرحسین کیامرادی، موسیقی: نورا نیازی، صداگذار: مرتضی امینی، منشی صحنه: شکوه حسینپور، طراحی و ترکیب صدا: مرتضی امینی، عکاس: احمد بحری، تیزر: مرتضی امینی، طراح عنوان فیلم: شکوه حسینپور، اصلاح رنگ و نور: مرتضی امینی، آرش نقیپور، مدیر تولید: احسان نصری، میکس و مسترینگ: نورا نیازی، مرتضی امینی، تدوین: مرتضی امینی، آرش نقیپور، احمد بحری، مشاور رسانهای: تبسم کشاورز، ترنم کشاورز، طراح پوستر: Névine Berthet، کمپانی پخش: Pir&Pir Gallery germany اکرم خوشوقت.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- در گفتوگو با سینماسینما مطرح شد؛ حرفهای علی مردانه، برنامهریز مطرح درباره «آکتور»، کیمیایی و «برادران لیلا»
- گفتگوی اختصاصی سینماسینما با بابک کریمی/ همانهایی که امروز سنتی هستند در جوانی سنتشکن بودند
- گفتگوی اختصاصی سینماسینما با بابک اسکندری/ «سلمان فارسی» چهرهپردازی با پنج اسکار را هم وسوسه میکرد
- گفتگوی اختصاصی سینماسینما با سهیل دانش اشراقی/ آثار اجتماعی، در لوایِ روشنفکری فیلمهای اصغر فرهادی را کپی میکنند
- گفتگوی اختصاصی سینماسینما با حبیب اسماعیلی/ صداوسیما و شهرداری قدمی برای توسعهی سینما برنمیدارند
- فیلم کوتاه «مادر» به مراحل فنی رسید
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





