تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۴:۰۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 4998
1446295578061_01.jpg

وحید موساییان که این روزها مشغول ساخت فیلم «قشنگ و فرنگ» است، گفت: در تلاش هستیم تا فیلم را به جشنواره فیلم فجر برسانیم.

این کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت آماده‌سازی فیلم تازه‌اش «قشنگ و فرنگ» توضیح داد: چندی پیش فیلمبرداری سکانس‌های باقی‌مانده با حضور لادن مستوفی و ژان دانیل باربین بازیگر فرانسوی، در پاریس انجام شد و با این سکانس‌ها، فیلمبرداری فیلم به پایان رسید.

او اضافه کرد: در حال حاضر مشغول مونتاژ فیلم هستیم و با توجه به سکانس‌هایی که در پاریس داریم، کلیت تدوین ما تغییراتی خواهد داشت و احتمالا زمان بیشتری می‌برد.

موساییان درباره احتمال اکران این فیلم در جشنواره فیلم فجر نیز گفت: در تلاش هستیم فیلم را برای اکران در جشنواره آماده کنیم اما باید ببینیم مراحل بعدی چگونه طی می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم «قشنگ و فرنگ» که با تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی وحید موساییان ساخته شده، آمده است: خانه‌ای قشنگ دارد و فرنگ. رویا دارد و واقعیت و عشقی که خانه را سرپا نگه می‌دارد.

رضا کیانیان، احترام برومند، بیتا فرهی، لادن مستوفی، رعنا آزادی‌ور، سروش صحت، افشین هاشمی، منظر لشگری، امید روحانی، حسین محب‌اهری، نورالدین جوادیان و سحر آربین، بازیگران این فیلم هستند.

 

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها