تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۶:۳۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 148840

فیلم سینمایی «لاک‌پشت و حلزون» به کارگردانی رضا حماسی به سی و نهمین جشنواره فیلم فجر نرسید.

به گزارش سینماسینما، به نقل از روابط عمومی فیلم، از آنجا که فیلمبرداری این فیلم به کارگردانی رضا حماسی و تهیه‌کنندگی مشترک شهرام گیل‌آبادی و هوشنگ نورالهی به منظور اجتناب از احتمال ابتلای عوامل و بازیگران به بیماری کرونا، قدری دیرتر از زمان برنامه‌ریزی شده آغاز شد و از سوی دیگر به دلیل تغییر در روند انتخاب و داوری این دوره از جشنواره فیلم فجر و حذف امکان تحویل نسخه نهایی و با کیفیت مطلوب در آخرین روزهای منتهی به جشنواره، لذا دست‌اندرکاران این فیلم تصمیم گرفته‌اند از حضور در سی و نهمین جشنواره فجر انصراف دهند.

دست‌اندرکاران فیلم سینمایی لاک‌پشت و حلزون» ضمن آرزوی موفقیت برای همه سینماگرانی که در این رقابت ملی شرکت می‌کنند، جشنواره فیلم فجر و برگزاری آن را مایه پویایی سینمای ایران می‌دانند و امیدوارند در سالی که کرونا بسیاری از فعالیت‌های هنری را با تعطیلی مواجه کرده است، برگزاری جشنواره ملی فیلم فجر باعث دلگرمی میان جامعه سینمایی باشد.

علی مصفا، لیلا زارع، سام نوری، مهران نائل و البرز کروبه (بازیگر کودک) گروه بازیگران اصلی این پروژه را تشکیل می‌دهند.

پانته‌آ مهدی‌نیا، محمد نریمانی، حمید خردمندی، زهره حجازی و علی رستگاری دیگر بازیگران فیلم سینمایی «لاک‌پشت و حلزون» هستند.

در خلاصه داستان «لاک‌پشت و حلزون» آمده است: پدرام ده ساله با مادرش افسانه زندگی می‌کند و مشکلات زیادی با او دارد. افسانه قصد ازدواج دارد ولی با مخالفت پدرام روبه‌روست و دلیل مشکلات پدرام را همین مسئله می‌داند. پدرام با جوان عجیب و غریبی آشنا می‌شود و یک رابطه دوستی پنهانی بین آنها شکل می‌گیرد…

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها