ماهایا پطروسیان عکسی از پشت صحنه «لس آنجلس_تهران» را به اشتراک گذاشت.
به گزارش سینماسینما، ماهایا پطروسیان عکسی از خود را در کنار گوهر خیراندیش در پشت صحنه فیلم «لس آنجلس_تهران» منتشر کرد.
او در توضیح عکس نوشت:
«با بانو گوهر خیر اندیشِ فوق العاده در پشت صحنهٔ فیلم لس آنجلس_تهران
من تا به حال با ایشان همبازی نبودم و بیشتر مخاطب نقش آفرینی های زیبا و متنوّع شان بودم، اما در این فیلم با مشاهده کار ایشان از نزدیک، چنان حظّی از هنر نمایی و شخصیّت شان بردم، که ارادتم به ایشان چند برابر شد. گوهر جان با چنان تسلّطی ایفای نقش می کنند و چنان حرفه ای، فداکارانه و با تمام وجود در خدمت بازیگری هستند، که بسیار لذّت بخش و تحسین بر انگیز است.
آرزو میکنم همواره سلامت باشند و همچنان شاهد بازیگریِ خلاق و طیف گستردهٔ توانایی های گوهر عزیزمان باشیم.»

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- ۲ فیلم جدید روی پرده سینماها میرود
- راهیابی «ماهور» به جشنواره ترکیهای
- دست و پنجه نرم کردن با محدودیتها/ معرفی تنها فیلم بلند ایرانی راهیافته به بخش رسمی کن
- گوهر خیراندیش در گفتگو با موزه سینما: «ارتفاع پست» برای من سکوی پرتاب بود
- «کوزوو» در مرحله پس از تولید + عکس
- روزای آفتابی رو به روم نیار دلم گرفته/ درباره نقش هاجر در فیلم «بانو»
- پست اینستاگرامی گوهر خیراندیش در یادبود ماهچهره خلیلی
- نخستین تصویر از گریم مهراوه شریفینیا و گوهر خیراندیش در «گورکن» منتشر شد
- بیست و یکمین جشن خانه سینما / گزارش تصویری
- پنجمین جشن عکاسان سینمای ایران / گزارش تصویری
- اختتامیه سیوهفتمین جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- تیزر فیلم «پاستاریونی» با بازی سام درخشانی، بهاره رهنما و محمد نادری
- ماجرای حضور ستاره سرشناس سینمای فرانسه در «لس آنجلس تهران» + عکس
- نگاهی به کارنامه کمدی پرویز پرستویی، به بهانه «لس آنجلس – تهران»
- واکنش پرویز پرستویی به انتقادات اخیر
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم





