تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۴:۲۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 54959

آقا اسفندیارخبرگزاری ایسنا متنی از قول آقا اسفندیار شخصیت اصلی فیلم «خواب تلخ» ساخته محسن امیریوسفی منتشر کرد.

به گزارش سینماسینما، در متن «آقا اسفندیار»، آمده است:«سلام به همه رای ندهندگان عزیز و آراء خاکستری محترم
عزیزان من و سروران گرامی در این مقطع حساس امیدوارم همچنان بر رای ندادن استوار باشید و بدانید که رای خاکستری شما تاثیری عظیم بر سرنوشت همه ما خواهد گذاشت.

از اینکه گفته می‌شود رای ندادن شما را به بهار دل انگیز سال ۹۲ برمی‌گرداند نهراسید و بدانید شما حتی می‌توانید فراتر بروید و به سال ۸۴ بازگردید و حماسه آراء خاکستری را دوباره به وجود آورید، سالی که تعداد آراء شما از آراء آقای احمدی نژاد هم بالاتر بود!
ولی متاسفانه در سالهای ۸۸ و ۹۲ آراء خاکستری شما دچار تفرقه و شکست شد و مردم رای دادند. می‌دانم قلبتان شکست ولی امسال باید از شکست‌های گذشته درس بگیرید و همه شما رای خاکستری‌های عزیز یک‌دل و یکرنگ متحد شوید و روز جمعه انتخابات در خانه بنشینید و از برنامه‌های صداوسیما لذت ببرید و حتی اگر خواستید برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای را هم ببینید، به جهنم! فقط جمعه از خانه بیرون نروید تا ان شاءالله روز شنبه جشن رای خاکستری‌ها را بگیرید و دلتان خنک شود، مثل سال ۸۴!

من از همین جا بابت رای ندادن و ماندن در خانه در روز انتخابات از همه شما تشکر می‌کنم و پیشانی یک یکتان را می‌بوسم و امیدوارم در چهار سال آینده زحماتتان را جبران کنم. رای ندهندگان عزیز، رای ندهید تا روحانی انتخاب نشود، بقیه‌اش با ما!
با تشکر – ستاد مخالفین رئیس جمهور شدن روحانی!»

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها