حسینیان که از مجریان پرسابقه و انعطافپذیر تلویزیون محسوب میشود، پیش از این قرار بود مجری برنامه «سه ستاره» نیز باشد و احسان علیخانی پشت دوربین به اداره این برنامه بپردازد اما در نهایت اجرای این برنامه نیز توسط خود علیخانی انجام گرفت.
به گزارش سینما سینما،محمدرضا حسینیان مجری مشهور تلویزیون به یک باره از آنتن تلویزیون محروم شد؛ محرومیتی که یک باره رخ داد و گمانه ممنوع التصویری این مجری را پررنگ ساخته اما آیا با استمرار غیبت این مجری در روزهای آتی بر روی تلویزیون، ممنوع التصویری این چهره رسماً تایید خواهد شد؟
محمدرضا حسینیان مجری مشهور تلویزیون که اجرای برنامه نوروزی «سفر به خیر» را تا ۲۱ اسفندماه بر عهده داشت، از روز ۲۳ اسفند اجرا نداشت و در اتفاقی که پیش از این نیز برای برخی مجریان مشهور به وقوع پیوسته، به یک باره از آنتن تلویزیون حذف شد.
حسینیان که از مجریان پرسابقه و انعطافپذیر تلویزیون محسوب میشود، پیش از این قرار بود مجری برنامه «سه ستاره» نیز باشد و احسان علیخانی پشت دوربین به اداره این برنامه بپردازد اما در نهایت اجرای این برنامه نیز توسط خود علیخانی انجام گرفت.
مجری مشهور تلویزیون ممنوع التصویر شد؟!
شرایط این مجری تلویزیون که در خارج از سازمان صداوسیما، مالکیت مجله زندگی ایدهآل و بخشی از مالکیت تی وی پلاس را برعهده دارد، بیارتباط با فعالیتهای جنبی حسینیان نیست و ظاهراً هزینههای مالکیت سایتهای عرضه ی ویدیو رو به افزایش است.
حسینیان خواهرزاده سعید توکل است که نزدیک به دو دهه در تولید برنامه «صبح جمعه با شما» نقش اساسی داشت. او مجریگری را از مرکز صداوسیمای گیلان شروع کرد، سپس در برنامه «صبح بخیر ایران» چند اجرا داشت و در نهایت به شبکه سوم سیما رفت و از سال ۱۳۷۷ تاکنون در این مجموعه حضور داشته است؛ حضوری که البته گاهی پرنوسان بوده است.
باید دید مشکل پیش آمده برای حسینیان در روزهای آتی با تعطیلی رسانه آنلایش یا وقوع اتفاق دیگری حل خواهد شد و حسینیان پس از یک «کسالت» یا اتفاقی شبیه به آن به آنتن زنده تلویزیون بازمیگردد یا غیبت او استمرار خواهد یافت و ممنوع التصویریاش رسماً تایید میشود؟
منبع: تابناک
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت





