برای چهارمین سال متوالی، پردیس سینمایی چارسو میزبان جشنواره بینالمللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» شد.
به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی جشنواره بینالمللی سینماحقیقت، پردیس سینمایی چارسو واقع در خیابان جمهوری، تقاطع پل حافظ، با برخورداری از ۶ سالن مجهز، از صبح روز ۱۸ آذرماه تا شامگاه ۲۴ آذر ۹۸، پذیرای هنرمندان و علاقمندان سینمای مستند خواهد بود.
امسال عموم صاحبان آثار، اعضای صنوف، عوامل و دستاندرکاران سینمای مستند، اهالی رسانه، هنرجویان کارگاههای آموزشی و علاقمندان فیلم مستند [باشگاه مستند]، تنها با ثبتنام روی وبسایت جشنواره و دریافت کارت، امکان رزرو بلیت هر سئانس برای ورود به سالنها را بدست خواهند آورد.ضمن این که برای خرید بلیت تکسئانس توسط سایر دوستداران فیلم مستند به میزان محدود هم پیشبینیهایی شده که متعاقباً اعلام خواهد شد.
کارگاههای آموزشی جشنواره سینماحقیقت در سالن شماره ۲ چارسو و بازار فیلم مستند نیز در انتهای طبقه ششم این مجموعه برپا خواهد شد.اتاق VIP، پلاتوی برنامه زنده شبکه ۴ و سایر برنامههای تلویزیونی و رادیویی، جلسات فیلم- خبر،video Library، غرفهی بخشهای مختلف جشنواره اعم از دبیرخانه، روابط عمومی، وبسایت، ستاد خبری، نشریه روزانه، پژوهش، بازرگانی، بینالملل، غرفه فروش، کانتر ارائه بلیتو… هم در طبقه ششم پردیس چارسو مستقر خواهند شد.
فرصت برای ثبتنام کارگاههای سینماحقیقت روی وبسایت www.irandocfest.ir هنوز مهیا است. ثبتنام باشگاه مستند هم بزودی آغاز خواهد شد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- انتشار جدول نمایش سینماهای مردمی چهلمین جشنواره فیلم فجر/ «چارسو» میزبان اهالی رسانه
- آغاز رسمی جشنواره جهانی فیلم فجر با یک فیلم خاطرهانگیز
- دومین روز سیوهفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر / گزارش تصویری
- با حذف از ترکیب سینماهای مردمی / «چارسو» کاخ هنرمندان جشنواره سی و هفتم فیلم فجر شد
- نگاهی به چهار مستند روز دوم جشنواره سینماحقیقت
- واکنش فائزه هاشمی به حذف مستندش: ایکاش دولت روحانی فیلم را کنار نمیگذاشت
- افتتاح یازدهمین جشنواره فیلم سینماحقیقت / گزارش تصویری
نظر شما
پربازدیدترین ها
- وقتی زن تبدیل به «ناموس» میشود/ نگاهی به فیلم «خورشید آن ماه»
- چهره تلخ عشق یک سویه/ نگاهی به فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟»
- اختصاص سینماسینما/ سه فیلم ایرانی در جشنواره فیلمهای برتر سال ۲۰۲۴ مجله تله راما
- گفتوگو با محمد مقدم درباره سینمای مستند/ فیلم مستند، جهانی است ساختگی؟
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- انتخاب هیات رییسه جدید انجمن تهیهکنندگان مستقل سینما
- رقابت ۲۸۵ فیلم در ۳ بخش انیمیشن، مستند و بینالمللی اسکار نود و هفتم
- حضورهای بین المللی فیلم کوتاه تامینا
- گلدن گلوب اعلام کرد؛ وایولا دیویس جایزه سیسیل بی دمیل ۲۰۲۵ را میگیرد
- درباره «قهوه پدری»؛ قهوه بیمزه پدری
- «کارون – اهواز» در راه مصر
- اختتامیه جشنواره «دیدار» ۱۷ دی برگزار خواهد شد
- اختصاص سینماسینما/ سه فیلم ایرانی در جشنواره فیلمهای برتر سال ۲۰۲۴ مجله تله راما
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ «مجمع کاردینالها»؛ موفقیت غیرمنتظره در گیشه و جذب مخاطبان مسنتر
- مدیر شبکه نسیم توضیح داد؛ مهران مدیری، جنابخان، فرزاد حسنی و چند برنامه دیگر
- تاکید بر سمزدایی از سینما و جشنواره فجر/ علیرضا شجاع نوری: ادغام جشنوارهی ملی و جهانی فجر سیاسیکاری بود
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ جادوی «شرور»؛ داستانی از دوستی، تفاوتها و مبارزه با تبعیض
- برای پخش در سال ۲۰۲۵؛ پسر شاهرخ خان برای نتفلیکس سریال میسازد
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ «گلادیاتور ۲»؛ بازگشتی باشکوه به کُلُسیوم و سنت حماسههای سینمایی
- اعلام نامزدهای چهلمین دوره جوایز انجمن بینالمللی مستند/ محصول مشترک ایران و انگلیس در شاخه بهترین مستند کوتاه
- اصغر افضلی و انیمیشن «رابینهود» در تازهترین قسمت «صداهای ابریشمی»
- جایزه جشنواره آمریکایی به پگاه آهنگرانی رسید
- چهل و سومین جشنواره فیلم فجر؛ از فرصت ثبت نام فیلمها تا داوری عوامل بخش نگاه نو
- نمایش بچه / گزارش تصویری
- اهمیت «باغ کیانوش» در سینمای کمدی زدهی این روزها
- برای بازی در فیلم «ماریا»؛ نخل صحرای پالم اسپرینگز به آنجلینا جولی اهدا میشود
- اکران فیلم علی زرنگار از اواخر آذر؛ «علت مرگ: نامعلوم» رفع توقیف شد
- مانور آمادگی همراه اول برای رویارویی با بحران؛ تمرینی برای پایداری ارتباطات
- بررسی هزینه و درآمد تولیدات ۳ سال اخیر؛ حساب کتاب فارابی جور است؟
- در اولین روزهای اکران بینالمللی؛ «گلادیاتور۲»، ۸۷ میلیون دلار فروخت
- اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم فجر معرفی شدند
- نامزدی ۲ جایزه آمریکایی برای «دوربین فرانسوی»
- «شهر خاموش» بهترین فیلم جشنواره نوستالژیا شد
- فروغ قجابگلی بهترین بازیگر جشنواره ریچموند شد
- «تگزاس ۳»؛ کمدی از نفس افتاده یا موفقیت تکراری؟