محمدرضا احمدی گزارشگر فوتبال و مجری تلویزیون درباره چگونگی ورود به عرصه گزارشگری بیان کرد که برنامه «آقای گزارشگر» در هر فصل افراد جدیدی را به این حرفه معرفی کرده است.
به گزارش سینماسینما، محمدرضا احمدی درباره اینکه چقدر در حوزه گزارشگری فوتبال فضا برای ورود افراد جدید باز است؟ بیان کرد: یکی از راه هایی که در چند سال اخیر جوانان از طریق آن وارد حرفه گزارشگری شده اند «آقای گزارشگر» بوده است مثلا از هر فصل برنامه یکی دو نفر وارد کار شده اند و حتی الان دو نفر که از فصل اول این مسابقه برگزیده شدند در «نود» مشغول به کار هستند.
این گزارشگر درباره برگزاری فصل چهارم این مسابقه بیان کرد: فعلا خبری ندارم فصل جدید برگزار می شود یا خیر ولی این برنامه یکی از راه های ورودی به سازمان صداوسیما برای حرفه گزارشگری بوده است.
این مجری برنامه های ورزشی با اشاره به ورود خود به حوزه گزارشگری اظهار کرد: این فضای تست برای همه فراهم است خود من هم از طریق تست دادن در رادیو وارد این حرفه شدم و اینگونه نیست که فضا در حوزه گزارشگری فوتبال بسته باشد. ما به اندازه کافی گزارشگر در تلویزیون و رادیو داریم و با وجود اینکه نیاز به جذب نیروی جدید نبوده باز هم گزارشگرانی وارد کار می شوند اما شاید کمتر به چشم آمده است.
این گزارشگر فوتبال در پایان بیان کرد: البته گزارشگری فوتبال کاری است که به اطلاعات و تسلط زیادی نیاز دارد و حتی خیلی ها ممکن است فکر کنند فرزندشان خوب گزارشگری می کند ولی وقتی این علاقمندان تست می دهند، می بینیم نمی توانند گزارشگری کنند. با این حال راه های ورود به این حرفه زیاد است و هرکس علاقه داشته باشد می تواند وارد شود و فعالیت کند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- جهانگیر کوثری فینال «یورو ۲۰۲۴» را گزارش میکند
- پخش مسابقه «پانتولیگ» با اجرای محمدرضا گلزار از امشب
- تیزر «نیکان» رونمایی شد/ پخش به زودی از شبکه ۳
- پخش «قهرمان» همزمان با ایام نوروز/ پروژه بینالمللی تلویزیون
- مجریانی که صداوسیما برای جامجهانی انتخاب کرد
- با معرفی بازیگران، آهنگساز و گروه نوازندگان؛ نماهنگ «مسافران خورشید» فردا در «مخاطب خاص» رونمایی میشود
- «قهرمان» پروژه جدید استعدادیابی شبکه سه
- فصل تازه «عصر جدید» از نیمه شعبان پخش میشود
- مهران مهام: رضا کریمی سریال «بیهمگان» را میسازد/ درامی پربازیگر برای زمستان ۱۴۰۰
- آغاز دوباره «هفت» با لطیفی و فراستی
- احسان علیخانی چطور گلزار و رشیدپور را پشت سر گذاشت؟
- درآمد میلیاردی شبکه سه، فقط در یک روز
- بهروز افخمی در تدارک ساخت مستندی تاریخی برای تلویزیون
- توضیحات مدیر شبکه سه درباره حواشی اخیر/ سرنوشت «نود» چه خواهد شد؟
- بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون بازمیگردد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





