منوجهر محمدی در بخشهایی از مصاحبه خود با نرگس عاشوری در ایران حرفهای جالبی درباره تحریم فیلم اکسیدان توسط حوزه زده است .
له گزارش سینماسینما ،محمدی گفته :دوست ندارم راجع به «اکسیدان» و حوزه هنری حرف بزنم می خواهم بگویم نتیجه عملی این رفتار چه بود؟ حوزه ۹۰ سالن نمایش را از این فیلم گرفت اما آیا باعث ندیده شدن فیلم شد؟ نه، فیلم دیده شد و حوزه به هدفش نرسید. مسئولان بالادستی حوزه بعد از این ماجرا باید فکر کنند که نتیجه این تحریم چه بود، همان طور که به آقایان بعد از اینکه «مارمولک» را پایین کشیدید در حوزه علمیه قم گفتم با پایین کشیدن این فیلم چه اتفاقی افتاد؟ «اکسیدان» بالای ۱۰ میلیارد فروش کرده و در امریکا و کانادا و استرالیا هم با استقبال روبه رو شده است. متاسفانه چیزی که خیلی سربسته می توانم بگویم این است که میدان دادن به صدای آدم هایی که زیر گوش بقیه زمزمه و تلقین می کنند خطای بزرگی است. تلقین فقط برای مرده استفاده می شود اما الان برای زنده ها روال شده است.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- جواد عزتی و امیر جعفری در «چهارانگشت»
- انتقاد تند باشگاه خبرنگاران از فیلمهای تگزاس ،سلام بمبئی و…/با رقص مایکل جکسون می خواهند پول در بیاورند
- توضیح کارگردان رگ خواب درخصوص اظهارنظر جنجالی اش درباره فیلم های کمدی
- با سهلانگاری شرکت پخش کننده/ پشت صحنه «اکسیدان» به آپارات رفت
- اکران ویژه «اکسیدان» برای ناشنوایان
- منوچهر محمدی :«اکسیدان» را فرزند زمانه خودش می دانم
- فروش ۶۰ میلیاردی سینمای ایران در تابستان ۹۶
- اکسیدان ۱۰میلیاردی شد
- مقایسه فیلمهای کمدی روی پرده و توفیق اکسیدان
- پاسخ تهیهکننده«اکسیدان» به یک ادعای عجیب/ بحث توقیف این فیلم اساسا غلط است
- نگاهی به جدول فروش در هفتهای که گذشت/ رقابت اجتماعیها
- روایت فریدون جیرانی از نارضایتی برخی کارگردانها از پرفروش شدن «اکسیدان»
- «اکسیدان» به تورنتو میرود
- خط قرمز ها رامتوجه نمی شوم/صحبت های بازیگر اکسیدان/ ویدئو
- ساعت ۵ عصر در آستانه ۳ میلیاردی شدن
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





