بازیگر سریال ولایت عشق گفت: مدتی از بازیگری دور بوده ام و بیشتر وقت خود را مشغول تدریس هستم. در حال حاضر کارهای دیگری در زندگیام وجود دارند که بر بازیگری تقدم دارند.
به گزارش سینماسینما، محمد صادقی بازیگر سینما و تلویزیون، درخصوص غیبت خود در عرصه بازیگری گفت: مدتی از بازیگری دور بوده ام و بیشتر وقت خود را مشغول تدریس هستم. در حال حاضر کارهای دیگری در زندگیام وجود دارند که بر بازیگری تقدم دارند.

وی در همین راستا ادامه داد: همیشه و همواره پیشنهادات برای بازی بوده اما متاسفانه فیلمنامه و نوشته ها خوب نیست و من نمی پسندم در هر کاری بازی کنم.
بازیگر سریال “ولایت عشق” با اشاره به علاقه خود به حضور در آثار سینمایی خوب تاکید کرد: یکی دیگر از دلایلی که این روزها و ماهها از عرصه بازیگری دور بوده ام این است که کارهایی که مسافتشان دور باشد را نمی پذیرم. بسیاری کار پیشنهاد شده که فیلمبرداری آنها در شهرستان ها بوده اما آنها را قبول نکرده ام.

وی سال ۹۷ را سال پیشنهادات خوب دانست و افزود: طی سال ۹۶ کم کاری بر من قالب شده بود و به نوعی این کم کاری انتخاب خودم بود اما در سال جدید پیشنهادات به شدت خوبی به من شده که احتمالاً مرا برای بازگشت به بازیگری ترغیب کند.
صادقی از حضور دوباره خود در عرصه تصویر خبر داد و خاطرنشان کرد: البته شاید کمی نسبت به گذشته کم کار شده باشم اما چندین اثر اکران نشده را بازی کرده ام که اگر پخش شوند کمی از این دوری زیاد از بازیگری فاصله می گیرم.
منبع: میزان
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بررسی مشکلات فیلمنامهنویسی درگفتوگوی کیوان کثیریان با شادمهر راستین و مهران کاشانی/ سانسور مشکل اساسی سینمای ایران
- معرفی آثار راه یافته به بخش فیلمنامه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
- راهیابی فیلمنامه «یکشنبه» به بخش نهایی فستیوال «۱۳ ترسناک»
- ترجمه نمایشنامه و فیلمنامه و دیدگاههای رایج
- حداقل دستمزد نگارش فیلمنامه اعلام شد
- ادامه تصویربرداری سریال «افرا»/ فریبا متخصص به جمع بازیگران این سریال پیوست
- «نمای نزدیک»/ نقش عنصر کشمکش در شخصیتپردازی
- “نمای نزدیک”/ دشواریهای کار فیلمنامهنویسی!
- بیماری مانع حضور رضا رویگری در «دلباخته» شد
- دغدغههای هنرمندی که نیم قرن در عالم بازیگری فعال است
- «کوچه ژاپنیها» و «عنکبوت» مجوز ساخت گرفتند
- نقطه ضعف سریالهای ماه رمضان از نگاه نویسنده «دورهمی»
- داریوش مهرجویی مجوز ساخت گرفت
- یوسف صیادی به برنامه «جشن رمضان» پیوست
- موافقت شورای پروانه ساخت با سه فیلمنامه
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





