تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۰۸:۵۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 51469

علی خودسیانی، فیلمنامه‌نویس،  معتقد است که بی‌علاقگی و عدم استقبال مخاطبان از سریال‌ها خیلی مختص به نوروز و مجموعه‌هایی که برای این ایام ساخته می‌شوند، نیست.

به گزارش سینماسینما ،او می‌گوید: این ریزش مخاطب مربوط به همه برنامه‌های سازمان صدا و سیماست و طبعاً سریال‌ها هم از این قاعده مستثنی نیستند.

وی ادامه می‌دهد: به نظر من حتی اخبار رسانه ملی نیز همانند قدیم خیلی برای مخاطبان جذابیت ندارد. یک دلیل عمده بروز چنین اتفاقاتی آن است که خیلی از این اخبار توسط شبکه‌های مجازی در دسترس مردم قرار گرفته‌اند. این شبکه‌ها در عین اینکه می‌توانند باعث تبلیغ برنامه‌های مختلف شوند، به همان نسبت نیز می‌توانند مانع دیده‌شدن این برنامه‌ها شوند. چون از طریق شبکه‌های مجازی و اینترنت می‌شود به‌راحتی به سریال‌های درجه یک خارجی دسترسی پیدا کرد.

نویسنده سریال «رمز خوشبختی» می‌افزاید: الان رقابت در این زمینه در همه دنیا خیلی سخت شده ولی متأسفانه سازمان صدا و سیمای ما از این رقابت جهانی جا مانده است.

این نویسنده همه این ایرادات را متوجه مدیران رده‌بالای صدا و سیما می‌داند و می‌گوید: آن‌ها این جسارت را ندارند که بتوانند از شیوه‌های جدید و کارهای نو استفاده کنند و طبیعی است که به‌مرور این ریزش مخاطب بیشتر و بیشتر شود. به نظرم ما به یک حرکت اساسی نیاز داریم. باید این تغییر نگرش در مدیران و سپس در برنامه‌سازان ایجاد شود.

منبع :قدس

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها