تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۲۰:۰۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 140070

فریدون جیرانی، پیمان قاسمخانی و رامبد جوان با درخواست مجوز فیلمسازی رسما در تدارک تولید فیلم جدید خود برآمدند.

به گزارش سینماسینما جدیدترین فهرست متقاضیان پروانه ساخت، نمایش و تهیه‌کنندگی که به صورت هفتگی به‌روز می‌شود به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی منتشر شده است. (اینجا بخوانید)

این اقدام سازمان سینمایی در ادامه شفاف سازی در صدور مجوزها است که آخرین آمار متقاضیان بخش‌های مختلف را منتشر کرده و در آنها نام‌های مختلفی از جمله یوسف حاتمی کیا، فریدون جیرانی، بهزاد بهزادپور، پیمان قاسمخانی و رامبد جوان به چشم می‌خورد.

این فهرست شامل فیلمنامه‌ها و فیلم‌هایی است که توسط تهیه کننده در سامانه صدور پروانه ساخت و نمایش ثبت شده است.

در فهرست متقاضیان تهیه کنندگی نام ۱۹ نفر درج شده است که از جمله این افراد می توان به هومن اطیابی، امیرحسین ترابی، سیدمهدی میرفخرایی، مسعود نیکنام پیرزاده، سعید خندق‌آبادی، علی فروتن، عباس مرادیان کرهرودی، پویان صادق، مهدی خروشی، فرزاد فره‌وشی، محمد دهفول، حسن خدادادی‌پور، علی طلوع و امین میرحسینی اشاره کرد.

اما در میان متقاضیان مجوز فیلمسازی نام پیمان قاسمخانی هم دیده می‌شود که به صورت مشترک با محسن چگینی برای ساخت فیلم «نظام آباد مریخ» اقدام کرده است و رامبد جوان به تهیه‌کنندگی مهدی معزی متقاضی ساخت «شاخ» است.

علاوه بر این‌ها قربان محمدپور برای «سلام بمبئی ۲» و بهادر زمانی که نامش با فیلم «رستاخیز» و بازی در نقش حضرت عباس (ع) گره خورده بود برای ساخت فیلم «برکه خاموش» درخواست مجوز داده‌اند.

در فهرست پروانه نمایش نیز نام بیشتر فیلم‌های جشنواره سی‌وهشتم فجر دیده می‌شود از جمله مجبوریم رضا درمیشیان، وثیقه حسین جامی، عنکبوت ابراهیم ایرج‌زاد، یونس امیراطهر سهیلی، روز صفر سعید ملکان، سه کام حبس سامان سالور، گورکن کاظم مالیی، دشمنان علی درخشنده، رعد و برق بی باران مجید برزگر، زنبور افشین صادقی، عروسی مردم مجید توکلی، لباس شخصی امیرعباس ربیعی، آبادان یازده ۶۰ مهرداد خوشبخت، سلفی با رستم حسین قناعت، پدران مسلخی سالم صلواتی، شب لرزه محمدرضا رحمانی هستند.

منبع: ایرنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها