تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۵:۲۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 129046

کمپانی اپل با ساخت انیمیشنی برای گرامیداشت روز زمین، مریل استریپ را به عنوان راوی این انیمیشن انتخاب کرد.

به گزارش سینماسینما به نقل از ورایتی، مریل استریپ تبدیل به جدیدترین نام بزرگ هالیوودی شده که دارد به اپل می‌رود. این بازیگر موفق قرار است راوی یک فیلم انیمیشن کوتاه جدید درباره روز زمین باشد که قرار است روز هفدهم آوریل در اپل تی‌وی پلاس پیش‌نمایش بشود.

این فیلم کوتاه که «اینجاییم: یادداشت‌هایی برای زندگی کردن روی سیاره زمین» نام گرفته همچنین از صداهای کریس او داود ستاره فیلم «وضعیت اتحاد»، جیکوب ترمبلی بازیگر جوانی که با «اتاق» مشهور شد و روث نگا ستاره فیلم «لاوینگ» بهره می‌برد.

این فیلم انیمیشن داستان یک پسر ۱۷ ساله با صداپیشگی ترمبلی را روایت می‌کند که در طی روز زمین درباره شگفتی‌های سیاره از والدین خود و همچنین از یک نمایش مرموز در «موزه همه چیز»، چیزهای زیادی یاد می‌گیرد. صداپیشگی والدین را داود و نگا برعهده دارند.

استریپ راوی کلی داستان همراه با تصاویر خواهد بود.

جشن روز زمین بیست‌ودوم آوریل برگزار می‌شود.

این فیلم ۳۶ دقیقه‌ای توسط استودیو انیمیشن نامزد دریافت جایزه اسکار Studio AKA ساخته می‌شود و فیلیپ هانت و لوک متینی فیلمنامه آن را نوشته‌اند. هانت همچنین تهیه‌کننده و کارگردان فیلم است.

«اینجاییم: یادداشت‌هایی برای زندگی کردن روی سیاره زمین» بر پایه یک کتاب به قلم الیور جفرز که به لیست پرفروش‌های نیویورک تایمز راه یافت ساخته می‌شود و خود او تهیه‌کننده اجرایی فیلم هم خواهد بود.

از جدیدترین آثار سینمایی استریپ می‌توان از «زنان کوچک» و «لاندرومت» نام برد که هر دو محصول نت‌فلیکس، رقیب اپل هستند. در عرصه سریال‌های تلویزیونی هم او در فصل دوم سریال «دروغ‌های بزرگ کوچک» نقش‌آفرینی کرد. همچنین اعلام شده که استریپ یکی از بازیگران مجموعه پرستاره رایان مورفی با عنوان «پرام» خواهد بود.

اپل تی‌وی پلاس در نوامبر ۲۰۱۹ کار خود را با چند سریال فیلمنامه‌دار از جمله «نمایش صبح» با ریس ویدرسپون و جنیفر انیستون آغاز کرد. از جمله دیگر افرادی که در حال حاضر با اپل وارد کار شده‌اند می‌توان به آلفونسو کوارون، کری ارین، جان ام. چو، جاستین لین، جیسون کتمیس و لی آیزنبرگ اشاره کرد.

 

منبع: مهر

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها