تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۱۶:۲۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 154981

سریال مست عشقچند ماه بعد از نامه‌نگاری‌ها و جدال رسانه‌ای تهیه‌کننده ایرانی و‌ ترکیه‌ای پروژه «مست عشق» حالا ظاهرا فیلم حسن فتحی برای پخش به یک شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان فروخته شده است.

به گزارش سینماسینما، پاییز امسال بود که خبر  آماده شدن «مست عشق» زیر نظر سرمایه‌گذار ترکیه‌ای این فیلم در قالب فیلم و سریال منتشر شد.

خبری که با واکنش تند حسن فتحی و مهران برومند مواجه شد و آنها با اعلام باقی ماندن فیلمبرداری ۸ سکانس تهدید کردند هر گونه اقدام فنی روی فیلم بدون نظر آنها پیگرد قانونی دارد.

در مقابل سرمایه‌گذار ترکیه‌ای از طولانی شدن تولید و هفتاد ساعت فیلمبرداری برای یک فیلم نود دقیقه‌ای انتقاد کرد. این جنجال‌ها چند وقتی به پایان رسید تا اینکه طی روزهای گذشته یک شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان با پخش تیزرهایی از پخش سریال «مست عشق» خبر داده!

پیگیری‌ها از سرمایه‌گذار ترکیه‌ای حاکی از درستی این خبر است. این سرمایه‌گذار اعلام کرده تدوین و مراحل فنی این فیلم به پایان رسیده و با توجه به عدم اقدام طرف ایرانی برای اکران، قرارداد پخش سریال «مست عشق» با این شبکه ماهواره‌ای بسته شده و این روزها دوبله فارسی آن در حال انجام است تا پخش آن آغاز شود.

منبع: برنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها