فیلم سینمایی «مسخ در مسلخ» به کارگردانی جواد دارایی به تگزاس آمریکا میرود.
به گزارش سینماسینما، فیلم سینمایی «مسخ در مسلخ» به تهیهکنندگی مهدی کوه زاده و کارگردانی جواد دارایی در هفتمین حضور جهانی خود در هفدهمین جشنواره بین المللی «آسیایی آمریکایی هیوستون» به نمایش در می آید.
جشنواره فیلم «آسیایی آمریکایی هیوستون» از ۳ ژوئن تا ۱۳ ژوئن برابر با ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت با رعایت تمامی پروتکلهای بهداشتی و با برگزاری کارگاه آموزشی، نمایش فیلمهای بلند کوتاه و مستند و جلسات پرسش و پاسخ در ایالت تگزاس در شهر هیوستون برگزار خواهد شد.
جشنواره آسیایی آمریکایی هیوستون زیر نظر بنیاد OCA در سال ۲۰۰۴ کار خود را آغاز کرد.
عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از تهیهکننده: مهدی کوهزاده، نویسنده و کارگردان: جواد دارایی، مشاور کارگردان: امیر سیدی، امیر فخرالدین صفارنیا، مدیر فیلمبرداری: جواد دارایی، تدوینگران: ملیکا بلالی، جواد دارایی، طراح صحنه و لباس: حسین حاج ابراهیمی، دستیاران صحنه و لباس: رامین محمدی، شقایق عیوضی، عباس یاراحمدی، آهنگساز: پیام آزادی، طراحان و ترکیب صدا: حسین قورچیان، صدابردار: احمد اردلان، دستیار صدا: اسفندیار سلطان زاده، طراح گریم: مهسا خوش سلوک، مجریان گریم: مهدی معینی، مهرسا خوش سلوک، بازیگران: فریبا طالبی، سعید احمدی، فریبا ترکاشوند، فوژان احمدی، مهشید خسروی، ایمان صراف، آرزو بلالی دهکردی، فرحناز منافی ظاهر، رحمت شکرخنده، سارینا یوسفی، محمد اقلیمی بابانظر، امیر عباس قضایی، آوین کوه زاده، عسل شکری، خورشید حق مرادی، وانیا علیزاده، نادیا کلیوند، مدیر تولید: فرزین فرزدنیا، جانشین تولید: علیاکبر صادقی، دستیاران تولید و تدارکات: مهدی محمدپور، علیرضا حیدری، دستیار و مشاور تهیه: ایمان صراف، برنامه ریز: امیر سیدی، دستیاران کارگردان: رعنا جوادی، نیلوفر بلالی دهکردی، سجاد دارایی، دستیار اول فیلمبردار: محمد حسینی، گروه فیلمبرداری: امیر علیپور، صادق ربعی زاده، امیر گودرزی، اپراتور دوربین: مرتضی یگانه، منشی صحنه: ملیکا بلالی، جلوههای ویژه بصری: ملیکا بلالی، استودیو روف نیویورک، اصلاح رنگ: گلومه روچرون، استودیو تکنی کالر نیویورک، طراح کانسپت (concept) و استوریبورد و پوستر: ملیکا بلالی، مدیر تولید بین الملل: گابریل بروسن، محصول مشترک، ایران، آلمان، کانادا.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده





