رئیس سازمان سینمایی در حکمی اعضاء شورای سیاست گذاری چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را منصوب کرد.
به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، احمد ضابطی جهرمی، مهدی مسعودشاهی، ارد عطارپور، مرتضی رزاق کریمی، محمد صوفی، محسن یزدی، آزاده بیزار گیتی و محمد حمیدی مقدم با حکم حسین انتظامی به عنوان اعضای شورای سیاست گذاری چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» منصوب شدند.
رییس سازمان سینمایی همچنین به محمد حمیدی مقدم برای دبیری این جشنواره حکم داد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- از وعده تحول تا نداشتن نگاه سمپات
- با حکم رئیس سازمان سینمایی؛ محمد حمیدیمقدم دبیر جشنواره نوزدهم «سینماحقیقت» شد
- نمایندگان جدید وزارت ارشاد در شورای صدور مجوز ساترا معرفی شدند
- اکران آنلاین از سینماحقیقت حذف شد/ رأیگیری مردمی جشنواره زیر نظر خانه سینما
- جشنواره سینماحقیقت به ایستگاه پایانی رسید/ آخرین جایزه ناصر طهماسب
- محمد حمیدی مقدم: آغاز دوره تحول در سینمای مستند/ مستند مهمترین و استراتژیکترین بخش سینمای کشور است
- کارگاه لقمان خالدی در «سینماحقیقت»
- محمد حمیدی مقدم: سینمای ایران همواره وامدار مستندسازان بوده است
- محمد حمیدی مقدم دبیر هفدهمین جشنواره سینماحقیقت شد
- ۱۰ مستند ایرانی بخش مسابقه بینالملل جشنواره «سینماحقیقت» معرفی شد
- پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به جشنواره «سینماحقیقت»/ تأکید دبیر «سینماحقیقت» بر گفتگو و تعامل
- مستندهای کوتاه و نیمه بلند «سینماحقیقت» معرفی شدند
- سخنان دبیر شانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» درباره تحریم جشنواره
- افزایش مبلغ جوایز شانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت»/ ۵۰ میلیون تومان جایزه بهترین فیلم
- پوستر شانزدهمین جشنواره سینماحقیقت رونمایی شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- در اندوه فقدان چهره شاخص موج نو سینمای ایران؛ بازتاب جهانی درگذشت بهرام بیضایی
- با موافقت شورای پروانه فیلمسازی؛ پروانه ساخت سینمایی برای ۷ فیلمنامه صادر شد
- در پاسداشت استاد بیبدیل هنرهای نمایشی ایران/ بیضایی، تاریخ و علامت تعجب
- در سوک سیاوش که از شاهنامه رفت
- یادبود بهرام بیضایی؛ ایرانی بودن بار بزرگی است بر دوش ما
- بریژیت باردو درگذشت
- برای رفتن غریبانه شیرین یزدانبخش؛ وصیتی به مثابه گلایه
- «کفایت مذاکرات» و خندههایی که از دل موقعیت میآیند
- «پرهیجان: نبرد برای اوبر»؛ چطور میتوانیم آرزوی شکستِ نجاتبخشمان را داشته باشیم؟
- درباره بازیگران زن مولف سینمای ایران/ ترانه علیدوستی؛ آخرین بازیگر زن مولف
- درباره اهمیت خواندن فیلمنامه اشغال بیضایی پس از جنگ ۱۲ روزه /بیگانه آزادی نمی آورد
- بهرام بیضایی درگذشت
- «موبهمو»؛ خط به خط، نفس به نفس، چهره به چهره
- در بیست و چهارمین دوره جشنواره؛ ۱۴ اثر از سینماگران ایرانی در داکا نمایش داده میشود
- از ۱۰ دیماه؛ «مرد خاموش» به سینماها میآید
- «بامداد خمار»؛ در منزلت فرودستی
- در ستایش سینمای بیچیز؛ همه چیز داشتن در عین بی چیزی
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد





