نامزدهای بخش مسابقه ملی سی و هفتمین جشنواره بینالمللی فیلم کوتاه تهران برای اولین بار اعلام شد.
به گزارش سینماسینما، به نقل از ستاد خبری سی و هفتین جشنواره بینالمللی فیلم کوتاه تهران، نامزدهای این دوره از جشنواره به دبیری سیدصادق موسوی در آستانه برگزاری اختتامیه این رویداد سینمایی اعلام شد.
اسامی نامزدها دریافت جایزه این رویداد سینمایی به شرح زیر اعلام میشود:
*بهترین فیلم با مضمون هویت ملی و افزایش سرمایه های اجتماعی:
– امیر مهران برای فیلم «نهنگ سفید»
– علیرضا کاویان راد برای فیلم «من ایرانی ام»
– عمار خطی برای فیلم «سکوت»
– محسن ظریفی پور برای فیلم «لالایی های ابوحمیظه»
* دیپلم افتخار بهترین نوآوری و خلاقیت در ویژگیهای بازیگری، موسیقی، عنوان بندی، جلوههای ویژه، طراحی صحنه و لباس و…:
– فردین انصاری برای طراحی صحنه و لباس فیلم «فشن»
– نیلوفر محبی برای موسیقی فیلم «تابوت ساز»
-امیرحسین حسینی برای بازی در فیلم «داش»
– لعیا میرنصیری برای بازی در فیلم «ناهید»
*بهترین فیلمبرداری:
– امیر پورحکمت برای فیلم «ناهید»
– اصغر لائی برای فیلم «بلین»
– وحید بیوته برای فیلم «جبرئیل»
– سروش علیزاده برای فیلم «اسب سفید بالدار»
– آرمان قلی پور دشتکی برای فیلم «فرزندان خونیار»
*بهترین تدوین:
– عماد خدابخش برای فیلم «جبرئیل»
– مهیار ماندگار برای فیلم «اسب سفید بالدار»
– بابک بهرام بیگی برای فیلم «فرزندان خونیار»
– مرضیه خان احمدی برای فیلم «ترس خود را جابجا می کند»
– پویان شعله ور برای فیلم «دکل»
*بهترین صدا:
– احسان خزائی و حسین قورچیان برای فیلم «دکل»
– مجید نجاتی و آرش قاسمی برای فیلم «آیدین»
– بهروز شهامت برای فیلم «آتش سرخ»
– محمدحسین مهرجو و سیدمحمد کشفی برای فیلم «خوناب»
– ایمان باقری و سید محمود موسوی نژاد برای فیلم «کانگورو»
*بهترین فیلمنامه:
– مصطفی داوطلب برای فیلم «سایکو»
– صمد علیزاده برای فیلم «ناهید»
– مجتبی پورعبدالله برای فیلم «منبع»
– ایمان صالحی برای فیلم «ترس خود را جابجا می کند»
– مریم اسمی خانی و وحید حسن زاده برای فیلم «وضعیت اورژانسی»
*بهترین کارگردانی فیلم پویانمایی:
– هژیر اسعدی برای فیلم «خولانه وه»
– سارا نامجو برای فیلم «ستارگان زیر باران»
– مونا عبدالله شاهی برای فیلم «آتش سرخ»
– شیوا صادق اسدی برای فیلم «خرچنگ»
– مهسا سامانی برای فیلم «هَبوب»
*بهترین کارگردانی فیلم مستند:
– آرمان قلی پور دشتکی برای فیلم «فرزندان خونیار»
– جمشید فرجوند فردا برای فیلم «کاک ئیرج»
– مهدی ایمانی شهمیری برای فیلم «پریزاد»
*بهترین کارگردانی فیلم تجربی:
– امید ادیب پرور برای فیلم «زنجیر»
– محبوبه کلایی برای فیلم «سراب»
-کمال کچوئیان برای فیلم «آداپت»
– فرهاد نجفی فرد برای فیلم «انباشتگی»
– فرزین نوبرانی برای فیلم «ققنوس»
*بهترین کارگردانی فیلم داستانی:
– ایمان صالحی برای فیلم «ترس خود را جابجا می کند»
– مهیار ماندگار برای فیلم «اسب سفید بالدار»
– سامان تفرشی برای فیلم «دشنه»
– صمد علیزاده برای فیلم «ناهید»
– بابک مصطفوی برای فیلم «دکل»
* بهترین فیلم در بخش مسابقه سینمای ایران:
– رضا نصرتی حبیبی برای فیلم «ناهید»
– بابک مصطفوی برای فیلم «دکل»
– ملیکا غلامی و ایمان صالحی برای فیلم «ترس خود را جابجا می کند»
– حمیدرضا زبیر برای فیلم «اسب سفید بالدار»
برگزیدگان سایر بخشهای آیین نامه که نامزدی برای آن ها اعلام نشده است، در اختتامیه سی و هفتمین جشنواره بینالمللی فیلم کوتاه تهران معرفی خواهند شد.
سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران فردا ۶ بهمنماه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان میدهد.
![](/wp-content/themes/cinemacinema/img/tel.gif)
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- اعلام جزئیات مراسم اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه تهران
- داوران بخش مسابقه ملی جشنواره فیلم کوتاه تهران معرفی شدند
- معرفی فیلمهای راهیافته به مسابقه بینالملل جشنواره فیلم کوتاه تهران
- دبیر جشنواره فیلم کوتاه مطرح کرد/ پرونده سیوهفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران تا آخر امسال بسته میشود
- اعلام اسامی آثار راه یافته به مسابقه سینمای ایران جشنواره بینالمللی فیلم کوتاه تهران
- سیوهفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران هفتم آبانماه آغاز میشود
- فراخوان سیوهفتمین جشنواره بینالمللی فیلم کوتاه تهران منتشر شد
- فیلم کوتاه برشی از یک فیلم بلند نیست/ نگاهی به فیلم های«سکوت» و «تناوب»
- آغاز رسمی جشن ۱۰۰ سالگی «برگمن» در لندن
- آخرین ساخته اسکورسیزی یکی از شانسهای اصلی اسکار
نظر شما
پربازدیدترین ها
- یادداشتی برای فیلم «رها»/ جامعه ناکارآمد و پدرهای بیخاصیت
- رونمایی از پوستر «زال و رودابه» در آستانه جشنواره فیلم فجر
- حاشیههای جشنواره فیلم فجر/ از دست دادن رضا بابک با مرضیه برومند تا سوءاستفاده از صدا و تصویر شکیبایی
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- «۱۹۶۸»؛ هیاهو برای هیچ
آخرین ها
- آسیبهای اجتماعی و خنثیبودگی انسانی
- من را خسرو پدر زیبا صدایم کنید…
- «زیبا صدایم کن»؛ یک رابطه پدر و دختری لطیف و انسانی
- سه فیلم از یک نگاه/ ملودرام اشکانگیز، آدمهای حاشیهای جامعه و آتشی که فصل مشترک است
- چهل و سومین جشنواره فیلم فجر؛ نامزدهای بخش مستند اعلام شد
- زمان نمایش «رکسانا»، «پیر پسر» و «قاتل و وحشی» مشخص شد
- یادداشتی بر «آبستن»؛ تعلیق نصفه نیمهای که ناکارآمد میشود
- در پی جنجالها در شبکه اجتماعی ایکس؛ بازیگر شخصیت «امیلیا پرز» از اسکار حذف شد
- چرا فیلم «اسفند» به بدی فیلم «اشکِ هور» نیست؟
- ششمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- بخش زیادی از انتقاداتی که در برنامه هفت مطرح می شود به خود افخمی بر می گردد
- برخی نهادهای حاکمیتی و ارزشی ، از برند سازی برای مسعود فراستی چه هدفی را دنبال می کنند ؟
- چهارگانه صدرعاملی کامل شد/ عاشقانه آرام میان دو غریبه آشنا
- «توقیف»؛ روایتی صریح از ممیزی در آثار هنری
- پنجمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- افتتاح دومین دوره بورسیه نخبگان علمی توسط همراه اول
- «یوزفکا» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو میرود
- رونمایی از پوستر «ژن زامبی» همزمان با معرفی بازیگران و عوامل
- برنده اسکار در داوری نخل طلا؛ ژولیت بینوش رئیس هیات داوران جشنواره کن ۲۰۲۵ شد
- درباره «شمال از جنوب غربی» و «چشم بادومی»/ غلبه نگاه سادهانگاره و طرح مساله با راهحلی نشدنی
- ادب مرد به ز دولت اوست
- «آبستن» و آیندهای درخشان برای کارگردانان فیلم
- یادداشتی بر دو فیلم «رها» و «آبستن»/ زخمهای ماندگار و ماندگاری زخمها
- «بچه مردم»؛ فیلمی که به دیگران جوالدوز میزند، اما از زدن سوزن به خودی باز میماند
- حرفهای تازه رییس اسبق سازمان سینمایی؛ ایوبی: پشتم را خالی کردند/ دولت باید پایش را عقب بکشد
- چهارمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- حاشیههای سومین روز جشنواره فیلم فجر؛ از مشکل حل نشدنی صدای برج میلاد تا حضور نوزادان در سینمای رسانه
- آموختههایی از پشت صحنه «صد سال تنهایی»/ آیا مارکز از نتیجه اقتباس راضی میشد؟
- پروانه نمایش برای فجر صادر شد؛ «قاتل و وحشی» در جشنواره اکران میشود
- یادداشتی بر «بچه مردم» و «اسفند»/ از روایت دلنشین و شیرین تلخیها تا فیلمنامه چشم اسفندیار