پیرس برازنان برای بازی در فیلمی به کارگردانی تیری لوان اعلام آمادگی کرد.
به گزارش سینماسینما به نقل از ددلاین، پیرس برازنان در فیلمی با عنوان «آخرین تفنگدار» به کارگردانی تیری لوان، سازنده «میکیبو و من» بازی میکند.
این فیلم که با الهام از یک داستان واقعی ساخته میشود برازنان را در نقش شخصیتی به نام آرتی کرافورد تصویر میکند. وی از کهنهسربازهای جنگ دوم جهانی است و در شمال ایرلند در یک خانه سالمندان زندگی میکند. وی که به تازگی همسرش را از دست داده در هفتادو پنجمین سالگرد پیادهسازی نیرو در نرماندی که به عنوان «روز D» به یادآورده میشود، تصمیم میگیرد از این خانه فرار کند و سفری را تا فرانسه انجام دهد تا برای آخرین بار نسبت به این رویداد ادای احترام به جای آورد.
این فیلم که با بودجه «سینمای ایرلند شمالی» ساخته میشود، بر مبنای فیلمنامهای به قلم کوین فیتزپاتریک شکل میگیرد.
مارک هافمن که تهیهکننده «مریخی» و نامزد اسکار است از تهیهکنندگان این فیلم خواهد بود.
تولید این فیلم زمستان امسال در ایرلند شمالی و جمهوری ایرلند شروع میشود. استیون واربِک آهنگساز اسکاری سازنده موسیقی متن «شکسپیر عاشق» با این پروژه همکاری میکند.
کارگردان این پروژه ضمن ابراز خوشوقتی از ملحق شدن برازنان به این فیلم گفت از وقتی فیلمنامه کوین را خوانده آن را داستانی جذاب یافته که دل و جان را گرما میبخشد. وی افزود: این فیلمنامه موجب میشود کارگردان به دنبال نشان دادن قدرت و درامی شخصیت محور باشد که توازن بین قلب و آلام آن را همراه دارد. این فیلم ادای احترامی است به همه آنهایی که بهای جنگ را پرداخت کردند و چیزی است که برای هر سنی، در جهان تاثیرگذار خواهد بود.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- زمانهی قحطی فیلم خوب/ به جای بهترینها، بدترین فیلمهای ۲۰۲۲
- پیرس برازنان از همکاریاش با کارگردان جنجالی سینما دفاع کرد
- انتقاد بازیگر سابق جیمز باند از فیلم جدید این مجموعه/ آثار تازه طنز ندارند
- فروش تابلوی نقاشی جیمز باند سابق به نفع امور خیریه
- تجلیل از بازیگر جیمز باند و همسرش برای انجام امور محیط زیستی
- فریب دادن پیرس برازنان برای تبلیغ محصولی اعتیادآور
- «تونی اردمن» جوایز آکادمی فیلم اروپا را درو کرد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





