تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 132182

کتاب نمایشنامه پاریس: نمایش در هشت بازی نوشته سیامک کمالی سروستانی منتشر شد.

به گزارش سینماسینما، این نمایشنامه در هشت بازی نوشته شده و ۴ کاراکتر دارد؛ یک زن و سه مرد و درام خانواده‌ای است که یک بازی را آغاز می کند و رد بازی را گم می کند طوری که شخصیت‌ها دیگر نمی توانند از آن خارج شوند.
پیچش های داستانی از آن نمایشنامه‌ای پر از اتفاقات غیر مترقبه ساخته که تماشاگر و خواننده را با خود تا انتها همراه می کند؛ زیربنای کم‌رنگ فلسفی هم در این درام مشهود است. روان بودن داستان نمایشنامه پاریس، خوانش آن را برای مخاطب راحت می‌سازد و در آن از پیچیدگی‌های ساختاری بقیه آثار کمالی سروستانی خبری نیست.
این نمایش در مرداد ۹۶ در شیراز با کارگردانی سیامک کمالی سروستانی و با بازی ماندانا مباشری، محمد بانوج، محمد مرادی و سیامک کمالی سروستانی به اجرا درآمده. در اجرا و نگارش آن ساناز قدیری این گروه تئاتری و نویسنده کتاب را همراهی کرده است.

از نمایشنامه‌هایی دیگری که به قلم کمالی سروستانی به زودی آماده چاپ می شوند می‌توان به سایه، زمین آبی‌ست مثل پرتقال، پرتره ناتمام از کلاغ سفید، احتضار، خوبی های یک قاتل، من گری یوگسلاوی، ماری ماربورو،  کافه و سندروم استکهلم اشاره کرد.

کتاب پاریس: نمایش در هشت بازی توسط انتشارات قلمکده شیراز در ۵۰ صفحه مصور رنگی، به تیتراژ ۵۰۰ نسخه در سال ۹۸ برای اولین بار منتشر شده است.

 

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها