تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۶:۵۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 24135

ثبت با سند برابر استبهمن گودرزی از اعمال ممیزی روی برخی از دیالوگ های «ثبت با سند برابر است» و بررسی دوباره آن در جلسه آینده شورای صنفی نمایش خبر داد.

به گزارش سینماسینما، بهمن گودرزی کارگردان سینما درباره خبرهایی مبنی بر اینکه فیلم «ثبت با سند برابر است» مجوز نمایش نگرفته است  گفت: هفته گذشته نسخه اصلاح شده این فیلم در جلسه شورای صنفی نمایش برای اعضا به نمایش گذاشته شد که مانند دیگر فیلم هایی که دچار برخی تغییرات می‌شود فیلم ما هم دچار ممیزی در برخی از دیالوگ ها شد.

وی افزود: بخشی از این نکات را مرتفع کردیم اما  درباره قسمت های دیگر  در حال مذاکره هستیم. ما این بخش های باقی مانده را حذف نکردیم زیرا فکر می کردیم به فیلم لطمه می خورد به همین دلیل قرار است در جلسه این هفته شورای پروانه نمایش به صورت حضوری با نماینده شورا به گفتگو بنشینیم و پروانه نمایش را دریافت کنیم.

گودرزی در پایان با اشاره به زمان اکران «ثبت با سند برابر است» خاطرنشان کرد: یک فیلم خودش باید پتانسیل لازم را داشته باشد تا بتواند در هر زمانی که به نمایش گذاشته می شود، بفروشد. با توجه به اینکه پروسه اکران فیلم به طور کامل در اختیار کارگردان و تهیه کننده نیست و به شرایط دیگر هم بستگی دارد، نمی توان به طور قطعی درباره آن صحبت کرد ما با این وجود به نظرم بهترین زمان نمایش فیلم ما بعد از دهه محرم است.

 

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها