فیلم سینمایی «منصور» به کارگردانی سیاوش سرمدی از چهارشنبه ۱۹ آبان روی پرده سینماها می رود.
به گزارش سینماسینما، به نقل از روابط عمومی فیلم، فیلم سینمایی «منصور» به کارگردانی سیاوش سرمدی با محوریت مقطعی خاص از زندگی سردار شهید «منصور ستاری» از چهارشنبه ۱۹ آبان روانه پرده سینماهای سراسر کشور خواهد شد.
فیلم سینمایی «منصور» با نگاهی به بخشهایی از زندگی شهید ستاری و طراحی و تولید اولین جنگنده کاملاً ایرانی ساخته شده و در آن بخشهای ناگفتهای از هشت سال دفاع مقدس روایت شده است.
محسن قصابیان نقش شهید ستاری را در فیلم سینمایی «منصور» ایفا می کند و لیندا کیانی، حمیدرضا نعیمی، علیرضا زمانینسب، سید جواد هاشمی، مهدی کوشکی و قاسم زارع سایر بازیگران این فیلم هستند.
عوامل فیلم سینمایی «منصور» عبارتند از نویسنده و کارگردان: سیاوش سرمدی، تهیه کننده: جلیل شعبانی، مجری طرح: مهدی مطهر، مشاور کارگردان: علیرضا داوودنژاد، مدیر تولید: وحید معدنی، مدیر برنامهریزی: عادل معصومیان، دستیار اول کارگردان: سیدعلی هاشمی، بازیگردان: کیومرث مرادی، مدیر فیملبرداری: مجید گرجیان، مدیر صدابرداری: بهمن اردلان، تدوین: سیاوس سرمدی، موسیقی: علیرضا کهندیری، طراح صحنه: بابک کریمی طاری، طراح لباس: مجید لیلاجی، طراح گریم: شهرام خلج، جلوههای ویژه رایانهای: محمد برادران، منشی صحنه: فرحناز خسروآبادی، عکاس: حبیب مجیدی، مدیر روابط عمومی و تبلیغات: مریم عرفانیان، ساخت فیلم پشت صحنه: محمود نجفی، دستیار تولید: محمداسماعیل کلبی آبادی، مدیر تدارکات: میلاد مولازاده، پخش: موسسه فیلمیران.
فیلم سینمایی«منصور» محصول سازمان هنری رسانهای «اوج» به تهیهکنندگی جلیل شعبانی و تولید شده در استودیو بادبان است و فیلمیران پخش این فیلم را برعهده دارد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- رقابت «سامپو» در اسپانیا و کانادا
- جشنواره درسدن به «پریسان» ۳ جایزه داد
- «داریوش» ۲۷ تیر میآید
- سهم قهرمانان جنگ ایران و عراق در سینمای ایران
- لیندا کیانی و آرمین رحیمیان بازیگران «ماه پنهان» شدند
- داوران بخش مستند جشنواره فجر معرفی شدند
- فیلمبرداری «چرا گریه نمیکنی؟» به پایان رسید
- باید با مخاطب صریح بود!
- سبکباران ساحلها/ نگاهی به فیلم «منصور»
- معرفی هیات انتخاب مستندهای بلند بخش مسابقه ملی «سینماحقیقت»
- در هفته گذشته ۵۰۰ هزار نفر مخاطب فیلم های روی پرده بودند
- فیلمهای روی پرده چقدر فروختند
- گفتوگوی تصویری اختصاصی سینماسینما با اسماعیل هویدا، مدیر پردیس سینمایی آستارا/ سینماها امن هستند/ فیلمسوزی مسالهای جدی است
- «منصور»، یادآوری شیرین مصائب تلخ
- ۲ فیلم جدید از دی ماه به سینماها میآیند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





