تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۶:۲۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 61945

منوچهر+هادی+منوچهر هادی می‌گوید تلویزیون خانه اوست و دوست دارد برای مردم کار کند.
به گزارش سینماسینما، منوچهر هادی کارگردان سینما و تلویزیون این روزها مشغول آماده‌سازی فیلم سینمایی “آینه‌بغل” است. از این کارگردان سریال ” عاشقانه” در شبکه نمایش خانگی پخش شد که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد.

او درباره ساخت فصل دوم این سریال بیان کرد: صاحبان “عاشقانه ” دو مالک آن یعنی تهیه‌کنندگان کار هستند و من تنها در این سریال کارگردان بودم. درباره ساخت فصل دوم این سریال هیچ صحبتی تاکنون نشده و الزامی هم ندارد که حتماً من کارگردان کار باشم. ممکن است در فصل دوم همه عوامل تغییر کنند.

هادی ادامه داد: من تا عید درگیر ساخت سریال ” پاهای بی‌قرار” هستم و بعدازآن نیز فیلم سینمایی جدیدم را در اردیبهشت‌ماه کلید می‎زنم و زودتر از خردادماه سال آینده اگر بخواهند فصل دوم این سریال را تولید کنند، من نمی‌توانم کار کنم.

کارگردان سریال ” خداحافظ بچه” درباره بازگشت دوباره به تلویزیون و ساخت سریال “پاهای بی‌قرار ” گفت: تلویزیون خانه من است و من دوست دارم برای مردم کار کنم. هر جا متن خوب و تهیه‌کننده خوب باشد و از من دعوت کنند لبیک می‌گویم. چرا که من همیشه دنبال متن خوب و کار خوب هستم.

وی افزود: “پاهای بی‌قرار ” سریالی است که به مدد فیلم‌نامه خوب و تهیه‌کنندگی خوب، قطعاً یکی از کارهای پرمخاطب و خوب تلویزیون خواهد شد، درواقع ما با این سریال مخاطب میلیونی را با تلویزیون آشتی می‌دهیم.

هادی درباره این سریال توضیح داد: “پاهای بی‌قرار” ملودرامی خانوادگی است که داستان رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد و قربانیانش فرزندان آن خانواده‌ها هستند. تا به امروز بازیگرانی چون مسعود رایگان، پانته‌آ بهرام، حمید گودرزی، مهرانه مهین ترابی، شاهرخ استخری، لیندا کیانی انتخاب‌ شده‌ اند و کار انتخاب بازیگران کماکان ادامه دارد.

کارگردان “کارگر ساده نیازمندیم ” با توجه به نزدیک شدن زمان اکران فیلم، درباره میزان رضایت از فروش فیلمش اظهار کرد: تا جایی که با مخاطبان همراه شدم و فیلم را دیدند دوست داشتند، چراکه ” کارگر ساده نیازمندیم ” فیلم شریف و خوبی بود که در جشنواره نسبت به آن اجحاف شد. البته که به این موضوع اشراف داریم که جشنواره همین است و چند نفر به یک فیلم رأی مثبت می‌دهند و چند نفر هم‌رأی نمی‌دهند. ما قوانین را پذیرفته‌ایم، اما دوست داشتیم که فیلم در جشنواره بیش از این دیده شود. پس‌ازآن هم‌فکر می‌کردم که اکران در گروه هنر و تجربه را به ما بدهند اما خوشبختانه به ما سرگروهی اکران عمومی دادند و از این موضوع بسیار خوشحال هستیم. به‌هرحال توان فیلم همین بود و قشر عظیمی هم بیننده این فیلم در شبکه نمایش خانگی خواهند شد.

هادی درباره آخرین ساخته خود و زمان اکرانش نیز گفت: “آینه‌بغل ” این روزها در مرحله مونتاژ به سر می‌برد و قرار است امیرعباس گلاب خواننده تیتراژ آن باشد. من وظیفه کارگردانی کار را بر عهده داشتم و از زمان اکران آن اطلاعی ندارم چرا که بستگی به نظر تهیه‌کننده کار دارد. طبیعتاً دوست دارم کارم در جشنواره دیده شود، اما همان‌طور که گفتم تهیه‌کننده تصمیم می‌گیرد که این فیلم در جشنواره نمایش داده شود یا نه.

این کارگردان در خاتمه درباره حضور مجدد در شبکه نمایش خانگی عنوان کرد: باوجوداینکه برای سریال “عاشقانه ” با مشکلات بسیاری مواجه شدیم اما کار سینماست و همیشه با اذیت همراه بوده است، وقتی شما عاشق کارت باشی و آن را دوست داشته باشی از کار کردن در آن با تمام سختی‌هایش هم لذت می‌بری. قطعاً بار دیگر هم به شبکه نمایش خانگی خواهم آمد و در این حوزه کار خواهم ساخت.

منبع: هنرآنلاین

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها