تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۲:۰۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 147786

منیژه محامدی، هنرمند با سابقه تئاتر در روزگار کرونا زده فعلی، دست به قلم شده و مشغول نوشتن است و این بار خاطرات زندگی خود را می‌نویسد.

او که این روزها مشغول چند فعالیت نوشتاری در حوزه‌های گوناگون است، می‌گوید: این روزها بیشتر در کار نوشتن هستم، هم کتاب‌ها و نمایشنامه‌هایی را که قبلا ترجمه کرده‌ام، ویرایش و بازنویسی می‌کنم و هم داستان زندگی‌ام را می‌نویسم.

این کارگردان تئاتر ادامه می‌دهد: قرار است پسرم آرشام مودبیان، کتاب‌های قبلی‌ام را که بیشتر شامل ترجمه نمایشنامه‌های خارجی است، به صورت کتاب گویا منتشر کند. البته این آثار به صورت پی دی اف (PDF) هم ارایه خواهد شد. به همین دلیل مشغول ویرایش دوباره آنها هستم که زودتر آماده شوند.

محامدی که دست به کار نوشتن زندگی نامه خود نیز هست، درباره این کتاب هم توضیح می‌دهد: یک بیوگرافی است که بر فعالیت‌های تئاتری و در واقع زندگی حرفه‌ای‌ام تمرکز دارد. البته چون همیشه فعالیت‌های ما در خانواده شکل گرفته، ناخودآگاه بخشی از آن به مسایل خانوادگی هم مربوط می‌شود ، ولی در کل خیلی وارد زندگی شخصی و خصوصی نمی‌شوم و بیشتر زندگی حرفه‌ای‌ام را مورد توجه قرار داده‌ام و همه اتفاقاتی را که در آن رخ داده، می‌نویسم.

او اضافه می‌کند: فعلا هم که وضعیت برای اجرای تئاتر مناسب نیست و به جز این فعالیت‌ها، در خدمت خانواده هستم و نوه‌داری هم می‌کنم و این است حال و روز ما در دوران کرونا.

منیژه محامدی زمستان سال گذشته نمایش «سقوط در کوه مورگان» نوشته آرتور میلر را پیش از تعطیلات کرونایی، در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه برد.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها