مهتاب نصیرپور از مردم خواست فیلمهایی که با موضوع قصاص ساخته میشود را با دقت تماشا کنند.
به گزارش سینماسینما، دومین شب از دومین جشنواره سینما مدرسه با اکران و بررسی فیلم “دهلیز” به کارگردانی بهروز شعیبی برگزار شد. مهمانان ویژه شب دوم از جشنواره سینما مدرسه بهروزشعیبی کارگردان فیلم و مهتاب نصیرپور از بازیگران توانا در عرصه سینما و تئاتر و نیز هنرمند خردسال محمد رضاشیرخانلو بودند.
بهزاد فراهانی دبیرجشنواره با تشکر از حضور بهروز شعیبی او را کارگردانی جوان و خوش آتیه خواند و از تبحر او در گرفتن بهترین بازی از هنرمندان تقدیر کرد. فراهانی همچنین با قدردانی از توجه کارگردان به مفهوم گذشت و احترام به والدین در این فیلم این خصوصیات اخلاقی را از ویژگی بارز ایرانیان دانست.
شعیبی هم با ابراز خوشحالی از حضور در مجتمع علامه طباطبایی دلیل خرسندی خود را حضور در جمع تماشاچیان مشتاق و تنفس در فضای مدرسه دانست.
مهتاب نصیرپور از دیگر مهمانان ویژه حاضر در این جمع با اظهار خوشحالی از حضور تماشاگران حاضر در سالن آمفی تئاتر مجتمع علامه طباطبایی ضمن شرح کوتاهی از فیلم که به موضوع قصاص اختصاص داشت از مردم دعوت کرد فیلم را با حوصله و در قد و قامت یک اثر هنری تماشا کنند. او گفت: موضوع قصاص به یک بحران در جامعه تبدیل شده است.
لازم به ذکر است که در اولین شب از جشنواره سینما مدرسه فیلم صبح روز بعد به کارگردانی کیومرث پوراحمد اکران گردید که این فیلم توسط هنرمندانی چون پرویز پور حسینی و حسین محب اهری مورد نقد و بررسی قرار گرفت. همچنین قرار است امشب و در آخرین شب از این جشنواره، فیلم “چکمه” به کارگردانی محمدعلی طالبی اکران و پس از آن با حضور کارگردان و هنرپیشه خردسال فیلم و مهمانان ویژه مورد نقد و بررسی قرار گیرد.
حضور در این جشنواره برای عموم رایگان است. همچنین علاقه مندان میتوانند برای شرکت درآخرین شب این جشنواره به آدرس: بزرگراه نیایش – انتهای ستاری شمالی – دوربرگردان جنوبی- خروجی دوم – خیابان شعرا پلاک ۱۷ مراجعه کنند.

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بهروز شعیبی: ما هیچ تیتری برای ممنوعیت نگذاشتیم/ «بدون چالش بودن فیلمها» اتفاق خوبی برای جشنواره نیست
- بهروز شعیبی دبیر چهل و دومین جشنواره فیلم کوتاه تهران شد
- با حکم رئیس سازمان سینمایی؛ بهروز شعیبی مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران شد
- شبی که بهزاد فراهانی وصیت کرد؛ نکوداشت خسرو حکیم رابط برگزار شد
- شورای سیاستگذاری چهل و سومین جشنواره تئاتر فجر معرفی شد
- آیین بزرگداشت احترام برومند برگزار شد/ حواستان به هنرمندانی که نیستند، باشد
- بهروزشعیبی: فرهادی و مهرجویی سینمای اجتماعی را به یک قشر خاص محدود نکردند
- با رفع توقیف پس از ۳ سال؛ «مهمانی از کارائیب» برای اکران عمومی آماده میشود
- اکران «آغوش باز» همزمان با روز ملی سینما
- فیلمهای رامبد جوان، بهرام افشاری و گزینه احتمالی اسکار در راه اکران
- «آغوش باز» نیمه شهریور اکران میشود؛ محسن کیایی و حامد کمیلی در سینما
- در نشست «بررسی سینمای اجتماعی» مطرح شد؛ سینمای اجتماعی زاییده تحولات اجتماعی و سیاسی جامعه است
- داوران بخش فیلمهای داستانی کوتاه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند
- بهروز شعیبی: قهرمان زن به قصه عمق میبخشد/ فیلمسازی برای توجه بهتر به روابط انسانی
- تضاد معنایی و ساختاری/ نگاهی به فیلم «آغوش باز»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





