تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۸:۲۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 17075

مهرداد فرید سینماسینما، سام بهشتی-مهرداد فرید، کارگردان سینمای ایران که به زودی می خواهد فیلم جدیدش را جلوی دوربین ببرد، در انتظار حمایت فارابی و همکاری آستان قدس رضوی است.

 

 

 

 

 

 


مهرداد فرید در گفتگو با سینما سینما درباره آخرین وضعیت فیلم تازه اش با عنوان «دعوتنامه» گفت: مدتی است که پیش تولید فیلم را آغاز کردم اما هربار ماجرایی هایی پیش می‌آید که فیلمبرداری به تعویق می‌افتد. نزدیک به دوماه است که پیش تولید فیلم آغاز شده و با بازیگران شناخته شده و مطرحی وارد مذاکره شدم اما به دلیل عدم همکاری برخی از نهادهای دولتی، نتوانسته ام فیلمبرداری را شروع کنم.
وی در خصوص مضمون فیلم تاره اش عنوان کرد: قصه «دعوتنامه» درباره زائرین امام رضا است و تمام فیلمبرداری در شهر مشهد انجام می شود. به همین دلیل نیازمند همکاری آستان قدس رضوی هستیم تا بتوانیم که فیلمبرداری را آغاز کنیم اما، متاسفانه بعد از نامه نگاری های فراوان، هیچ پاسخی دریافت نکردیم.
کارگردان فیلم «بی تابی بیتا» در تکمیل حرف هایش یاد آور شد: اکثر سکانس های اصلی این فیلم در حرم مطهر امام رضا (ع) اتفاق می افتاد و به همین راحتی نمی توان با دوربین فیلمبرداری وارد حرم شد و باید از آستان قدس رضوی اجازه نامه کتبی داشته باشیم که نامه نگاری های من تا کنون به نتیجه نرسیده است.
فرید اضافه کرد: یکی دیگر از مشکلاتی که با آن مواجه شدیم، بحث سرمایه گذاری فیلم است که بنیاد سینمایی فارابی حمایت مالی اثر را بر عهده گرفته، اما هنوز پولی به پروژه تزریق نشده است تا بتوانیم کار را شروع کنم و بدقولی‌ها باعث دلسردی ام شده است.
کارگردان فیلم «هم‌خانه» در پایان حرف هایش گفت: امیدوارم که آستان قدس رضوی و فارابی این مشکلات را برطرف کنند تا بتوانیم هرچه زودتر این فیلم را کلید بزنم. احتمال دارد امروز این ماجرا حل شود یا چندماه دیگر اما فیلم «دعوتنامه» را خواهم ساخت.
مهرداد فرید از کارگردان سینمای ایران است که سابقه روزنامه نگاری را هم در کارنامه خود دارد. او در انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۷ اسفندماه سال ۹۴ جز کاندیدهای انتخابات بود که به نفع لیست امید و دکتر محمدرضا عارف کنار کشید.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها