شورای مرکزی انجمن فیلمنامه نویسان با استعفای رضا مقصودی موافقت کرد.
درجلسه هیئت مدیره انجمن صنفی فیلمنامه نویسان که روز یکشنبه ۱۴ مرداد سال ۹۷ در محل ساختمان شماره ۲ خانه سینما تشکیل گردید ضمن اعلام وصول و قبولی استعفای آقای رضا مقصودی ریاست محترم پیشین هیئت مدیره انجمن صنفی فیلمنامه نویسان سینما، آقایان سعید عقیقی به عنوان ریاست هیئت مدیره و حجت قاسم زاده اصل به عنوان نایب رئیس هیئت مدیره و سید جلال الدین دُرّی به عنوان دبیر به اتفاق آراء انتخاب گردیدند و آقای حسین ایری به عنوان خزانه دار ابقا گردید.
در استعفای رضا مقصودی که تقدیم هیئت مدیره شد علت استعفا دلایل شخصی عنوان گردیده بود. هیئت مدیره ضمن تشکر و قدر دانی از زحمات چند ساله رضا مقصودی او و اعضای سابق و مدیران پیشین کانون فیلمنامه نویسان را سرمایه هایی گران برای جامعه صنفی فیلمنامه نویسی دانسته، خواستار استفاده از تجربیات وی و دیگر اعضای با سابقه گردیدند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «حجت قاسمزاده اصل» رییس انجمن صنفی فیلمنامهنویسان سینما شد
- در برنامه خط فرضی مطرح شد؛ سیاست و جنسیت، دوایر ممنوعه اصلی در فیلمهای کمدی
- حداقل دستمزد نگارش فیلمنامه اعلام شد
- رضا مقصودی در گفتوگو با سینماسینما: دوپینگ، کمدی فانتزی است
- کارگردان خجالت نکش، سریال نوروزی میسازد
- انتقاد شدید رضا مقصودی کارگردان فیلم خجالت نکش از سانسور این فیلم در تلویزیون
- خاطره کارگردان «خجالت نکش» از بازی حاتمیکیا در فیلمش/ هر دو جوان بودیم و جویای نام
- کارگردان «خجالت نکش»: فیلم هایی از اسفند ماه اکران هستند و حاضر نیستند سالنهای خود را تحویل دهند
- تهیه کننده خجالت نکش: عمده امکانات اکران در اختیار بخش دولتی است/ عدالت وجود ندارد
- کارگردان فیلم خجالت نکش :به شدت با پخش فوتبال در سینماها مخالفم/مگر فیلمهای ما در استادیوم نمایش داده میشود؟
- زمان اکران «خجالت نکش» مشخص نیست/ نگارش چند فیلمنامه جدید
- ساخت فیلمی درباره مناطق زلزلهزده/ کارگردان «خجالت نکش» به کرمانشاه میرود
- شبنم مقدمی در گفتوگو با سینماسینما/ بازی در نقشی متفاوت را به زیبایی ظاهری نقش ترجیح میدهم
- اعضای هیات مدیره انجمن صنفی فیلمنامه نویسان انتخاب شدند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود





