شورای صدور پروانه ساخت با پنج فیلمنامه در جلسه ۱۸ اسفند ۹۵ موافقت کرد.
به گزارش سینماسینما، فیلمنامه های «نبات» به تهیه کنندگی هوشنگ نوراللهی، کارگردانی و نویسندگی پگاه ارضی با موضوع اجتماعی، «دعای مادر» به تهیه کنندگی، کارگردانی و نویسندگی رحیم رحیمی پور با موضوع اجتماعی و «یلدا» به تهیه کنندگی ایرج تقی پور، کارگردانی و نویسندگی مسعود بخشی با موضوع اجتماعی موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.
همچنین در این جلسه با ساخت «برخورد کوتاه» به تهیه کنندگی ساسان سالور، کارگردانی و نویسندگی اصغر نعیمی با موضوع اجتماعی و «جنس سوم» به تهیه کنندگی، کارگردانی و نویسندگی حسن یکتاپناه با موضوع اجتماعی موافقت شد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- ۱۸ فیلم سینمایی بدون مجوز ساخته شده/ ساخت فیلم «بدون مجوز» قابل کنترل نیست
- پروانه ساخت سینمایی برای چهار فیلمنامه صادر شد
- اعضای شورای پروانه فیلمسازی سینمایی معرفی شدند
- «دو روز دیرتر»؛ یک فیلم سینمای بدنه که جایش در جشنواره نیست
- صدور ۸ پروانه ساخت سینمایی و غیرسینمایی
- صدور ۶ پروانه ساخت غیرسینمایی
- ۶ مستند از ایران به جشنواره ایدفا دعوت شدند
- سیامک انصاری و فرهاد اصلانی روی «خط استوا»
- صدور پروانه ساخت برای یازده فیلمنامه سینمایی و غیرسینمایی
- سه فیلمنامه پروانه ساخت سینمایی گرفتند
- بررسی فیلم یلدا روی موج رادیو
- «آقای گل» و «حدود ساعت ۸ صبح» پروانه ساخت گرفتند
- محمدرضا هنرمند: عنان سینمای مظلوم و غارت شده ما در دست نامحرمان بیکفایت است
- سعید مستغاثی، عضو شوراهای پروانه ساخت و نمایش: ترکیب «سینمای ایران» دو دروغ بزرگ است نه سینماست، نه ایرانی!
- گزارش سازندگی از احکام تازه خزاعی/ خالصسازی در سازمان سینمایی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





