فریبا نادری با اشاره به اینکه روی سینما حسابی باز نکرده و اهل روابط و حضور در مهمانی های اهالی سینما نیست، از شرایط مالی دسته ای از بازیگران بیکار انتقاد کرد و گفت: بازیگرها هم آدم هستند و آجر نمی خورند.
فریبا نادری بازیگر عرصه تلویزیون گفت: این روزها یکسری از بازیگران رابطه های خودشان را دارند و اینگونه کارشان را پیش می برند امیدوارم موفق هم باشند.
وی با اشاره به حضور برخی بازیگران در شبکه های ماهواره ای اظهار کرد: “رامسین کبریتی” که به شبکه جم پیوسته در این سالها خیلی بدهکار بود، با توجه به شناختی که از او دارم ۹۰ درصد از دلایل رفتن او به خاطر شرایط مالی اش بود.
بازیگر سریال “ستایش۲” همچنین گفت: از روزی متاسف می شوم که بازیگران بنام ما از کشور ما بروند و سر از هالیوود و شبکه های ماهواره ای در بیاورند و در همانجا ماندگار شوند.
نادری همچنین در بخشی دیگری از صحبتهایش ادامه داد: متاسفانه شرایط مالی بازیگران این روزها بد شده است، ما بازیگر ها که آجر که نمی خوریم و سوپر مارکت هم تا جایی به ما به خاطر شهرتمان گوشت ومرغ می دهد، اما از یکجایی به بعد از این اتفاق ها خبری نیست.
وی در خصوص ورود به عرصه سینما خاطر نشان کرد: درب سینما روی بنده و امثال بنده که تلویزیونی هستیم بسته است، نه به مهمانی هایشان می رویم و نه شماره هایشان را داریم که تماس بگیریم و بگوییم خوابتان را دیدیم. تلویزیون خانه من بوده و به همین دلیل روی سینما حسابی باز نکردم اما این روزها با کم لطفی مدیران رو به رو شدیم.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





