تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۰۹:۱۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 35572

اصغر فرهادی
ناصر تقوایی در روزهایی که اصغر فرهادی به چهارمین فیلم سینمایی خود، «درباره الی…» رسیده بود، در گفت‌و‌گویی بیان کرد موفقیت فرهادی را در عرصه کارگردانی پیش‌بینی کرده بود.

به گزارش سینماسینما، کانال تلگرامی ناخدا خورشید نقل قولی از تقوایی کارگردان سرشناس سینمای ایران منتشر کرده است. در این نقل قول که مربوط به گفت‌و‌گویی با تقوایی در سال‌های پایانی دهه ۸۰ است، کارگردان «ناخدا خورشید» دیدگاه خود را درباره فرهادی بیان کرد.

تقوایی گفت: «اصغر فرهادی را دوست دارم. خودش روزی خاطره‌ای را برای من یادآوری کرد. فرهادی وقتی جوان بود من در جشنواره‌ای جایزه‌ای برای فیلم اولش به او اهدا کردم و عنوان کردم تو فیلمساز بزرگی خواهی شد و می‌بینم اینگونه می‌شود. فیلمهای اول هر فیلمسازی ممکن است ایرادهای زیادی داشته باشند اما یک نکته را یادآوری می‌کند که فرد می‌تواند فیلمساز شود و یا نمی‌تواند. درباره فرهادی این موضوع مشخص بود. این را درباره این فیلمسازان کوتاه که عنوان کردم پیش‌بینی می‌کنم. کسی که به برداشت درستی از ساختار برسد با هر موضوع خوبی می‌تواند فیلم مناسب بسازد. امیدوارم رشد آنها ادامه پیدا کند. هر چقدر نسل بعد ما موفق‌تر باشد ما خوشحال‌تر خواهیم بود.»

لینک کوتاه

نظرات شما

  1. raha
    ۲۵, آذر, ۱۳۹۵ ۹:۲۲ ق٫ظ

    خیلی عالی بود…

نظر شما


آخرین ها