پس از پایان داوری نهمین مسابقه عکس سینمای ایران، اسامی نامزدهای بخشهای مختلف این رویداد هنری مشخص شد.
به گزارش سینماسینما به نقل از روابطعمومی انجمن صنفی عکاسان سینما، در این دوره هیأت داوران متشکل از میترا محاسنی، سیفالله صمدیان و ساعد نیکذات آثار ارسالی سینمایی و شبکه نمایش خانگی سالهای ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ را بررسی کردند.
از میان ۴۵ مجموعه اثر رسیده به دبیرخانه جشن، نامزدهای نهایی در بخشهای مختلف به شرح زیر اعلام شدند:
بخش سینمایی ۱۴۰۲
پویا شاهجهانی برای مجموعه عکسهای «پالایشگاه»
امیرحسین غضنفری برای مجموعه عکسهای «احمد»
بخش شبکه نمایش خانگی ۱۴۰۲
احمدرضا شجاعی برای مجموعه«خائنکشی»
امید صالحی برای مجموعه «آبان»
فتاح ذینوری برای مجموعه «زخم کاری»
بخش سینمایی ۱۴۰۳
مجید طالبی برای مجموعه «زیبا صدایم کن»
پویا شاهجهانی برای مجموعه «پیشمرگ»
مهراد امینی برای مجموعه «خدای جنگ»
بخش شبکه نمایش خانگی ۱۴۰۳
امید صالحی برای مجموعه «در انتهای شب»
سمیرا بختیاری برای مجموعه «گردنزنی»
بر اساس این گزارش، نهمین جشن و مسابقه عکس عکاسان سینمای ایران با حمایت موزه سینما و به دبیری محمد فوقانی، روز جمعه ۴ مهرماه ساعت ۱۹ در موزه سینمای ایران برگزار میشود. همچنین نمایشگاه آثار راهیافته از تاریخ ۴ تا ۶ مهر در محوطه موزه سینما به نمایش گذاشته خواهد شد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- برگزیدگان نهمین مسابقه عکاسان سینمای ایران معرفی شدند
- داوران نهمین مسابقه عکس سینمای ایران معرفی شدند
- معرفی اعضای شورای سیاستگذاری جشن عکاسان سینمای ایران
- محمد فوقانی دبیر نهمین مسابقه عکس سینمای ایران شد
- فراخوان مسابقه عکس نهمین جشن عکاسان سینما منتشر شد
- پیام تسلیت انجمن عکاسان سینما در پی قتل داریوش مهرجویی و وحیده محمدیفر
- علی نیکرفتار و فتاح ذینوری عکاسان سال سینمای ایران شدند
- داوران هشتمین مسابقه عکس سینمای ایران معرفی شدند
- نکوداشت بابک برزویه در جشن عکاسان سینما ایران
- تبریک انجمن عکاسان سینما به مرضیه برومند
- حداقل دستمزد عکاسان سینما در سال ۱۴۰۱ اعلام شد
- پوسترششمین مسابقه عکس سینمای ایران رونمایی شد
- علی نیکرفتار: مدیران به فکر امنیت شغلی در سینما باشند/ انتشار «کتاب سال عکاسان»
- پنجمین جشن عکاسان سینمای ایران / گزارش تصویری
- سیروس الوند: به سینما نیامدهایم که پولدار شویم، آمدهایم حرفمان را بزنیم/ معرفی برترینهای عکس فیلم
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند





