تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۶/۱۴ - ۱۸:۰۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 141712

فیلم‌های سینمایی «جهان با من برقص» و «سونامی» در چهارمین جشنواره فیلم ولز نامزد دریافت جایزه شدند.

به گزارش سینماسینما «جهان با من برقص» نامزد بهترین فیلم بلند و «سونامی» نامزد بهترین فیلم بلند خارجی در چهارمین جشنواره بین المللی فیلم ولز شدند.

«جهان با من برقص» به کارگردانی سروش صحت و تهیه کنندگی محمدرضا تختکشیان، پیش از این توانسته بود جایزه بهترین کارگردان و دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد را در جشنواره جهانی فیلم فجر، جایزه هیات داوران در جشنواره آسیا-پاسیفیک را دریافت کند. این فیلم سینمایی همچنین در بخش مسابقه فیلم‌های اول در جشنواره بین‌المللی فیلم تالین نمایش موفقی داشت.


فیلم سینمایی «سونامی» ساخته تحسین شده میلاد صدر عاملی با تهیه کنندگی علی سرتیپی، نیز در نخستین نمایش بین‌المللی خود در رشته بهترین فیلم خارجی زبان در جمع نامزدهای بهترین فیلم قرار دارد. دبرا یانگ (منتقد مشهور آمریکایی) پس از تماشای این فیلم سینمایی، ضمن تحسین آن در هالیوود ریپورتر نوشت: «با پیشرفت داستان، حس عجز و خسران بر تمام شخصیت ها غلبه می کند که فیلم ورزشی ساده ای را به موضوعی تیره تر و شخصی تر بدل می کند. این عامل می بایست برای تمامی جشنواره ها تفاوت ایجاد کند.»

شرکت ایریماژ پخش بین الملل این دو فیلم را به عهده دارد.
گفتنی است مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره بین المللی فیلم ولز به شکل بر خط در روز بیست و هفتم شهریور ماه در شهر نیث در ساوت ولز در این کشور بریتانیایی برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها