امسال فیلم «نامو» (بیگانه) به کارگردانی نادر ساعی ور در بخش تمرکز بر حقایق جشنواره دوسالانه تصویر متحرک b3 فرانکفورت آلمان که بر پایه معرفی هنرمندان و ذهنیت خلاق بین المللی است پذیرفته شد.
به گزارش سینماسینما این جشنواره به علت شیوع ویروس کرونا بصورت آنلاین ۹تا۱۸ اکتبر برگزار می شود. این رویداد سینمایی فهرستی از آثار پذیرفته شده در جشنواره را روی سایت خود اعلام کرد.امسال بناست ویلم دافو جایزه تاثیرگذارترین هنرمند را دریافت کند و اتم آگویان نیز مستر کلاس خود در زمینه سینما را بصورت آنلان برگزار می کند.
فیلم «نامو» (بیگانه) به تهیه کنندگی مستانه مهاجر و به سرمایه گذاری نوید محمدزاده و پژمان بازغی تولید شده است.
بختیار پنجه ای ، سویل شیرگیر ، نادر مهدی لو ، ناصر هاشمی ، هادی افتخارزاده ، فیروز عاقلی ، تارا آقاجانی بازیگران فیلم بیگانه هستند. پخش این فیلم با شرکت آرت هود اینتریمنت است.
سایر عوامل فیلم فیلم «نامو» (بیگانه) عبارتند از:
مدیر فیلمبرداری: وحید بیوته
صدابردار: عبدالرضا حیدری
صداگذار: حسین قورچیان
مدیرتولید: سامان ایرانزاده
دستیار کارگردان: امیر اطمینان
مدیر روابط عمومی : علی پاکزاد
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- رونمایی از پوستر «شاهد» + عکس
- اعلام فیلمهای جشنواره ونیز؛ «شاهدِ» ایرانی در بخش افقها
- گفتوگوی اختصاصی سینماسینما با نادر ساعیور به بهانه حضور فیلمش در بخش جنبی جشنواره ونیز/ انسان دشواری وظیفه است
- «بیپایان» دو جایزه از جشنواره فرانسوی گرفت
- «نامو» صاحب ترازوی طلایی جشنواره فیلم جنایت و مکافات استانبول شد
- یک جایزه بینالمللی برای فیلم «نامو»/ جایزه بهترین بازیگر مرد بخش رقابت سینمای جوان جشنواره هنگ کنگ
- بختیار پنجهای برای بازی در فیلم «نامو» برنده جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره تائورمینا شد
- فیلمهای بخش فروم جشنواره برلین مشخص شدند
- «نامو» نماینده سینمای ایران در بخش فروم جشنواره برلین شد
- تبریک کانون کارگردانان و فیلمنامهنویسان برای کسب جایزه فیلمنامه کن
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





