«ناکجا» به نویسندگی و کارگردانی عرفان پارساپور و تهیهکنندگی سارا کیوان، با طی کردن آخرین مراحل فنی، آماده پخش جهانی میشود.
به گزارش سینماسینما، «ناکجا» عنوان فیلم کوتاهی به نویسندگی و کارگردانی عرفان پارساپور است که شبنم قربانی و پاشا رستمی در آن ایفای نقش کردهاند. کوهیار کلاری تصویربرداری این اثر را به عهده داشته و موسیقی آن توسط مازیار یونسی ساخته شده است.
عرفان پارساپور که پیش از این حضور موفقی را در عرصههای بینالمللی با فیلمهای انیمیشن تجربه داشته، این بار در فیلم داستانی «ناکجا» به روایت دقایق عجیبی از زندگی مشترک یک زوج به نام های مهسا و پیمان میپردازد.
دیگر عوامل این فیلم عبارتند از: صداگذاری: عرفان یزدی، تدوین: نوید توحیدی، صدابردار: حمید محمودی، گریم: سیامک احمدی، جلوه های ویژه: علی سجادی، اصلاح رنگ و نور: فرهاد قدسی، طراح صحنه و لباس: سعید مربی با تشکر از امیر پناهی، مجری طرح: زهرا منصوریه، مدیر تولید: مهدی چراغی، دستیار اول کارگردان و برنامهریز: پانتهآ حسینی، منشی صحنه: فائزه فرزام، دستیار دوم کارگردان: امیر صدیقی، سایر بازیگران: فاطیما افتخاری، موشن گرافیک: عرفان علیمحمدی، استوری بورد: پیام بیگدلو، عکاس: سمیه جعفری، دستیار اول فیلمبردار: سجاد کریمی، مجری نور: امیر تنابنده، دستیار نور: امیررضا نوریان، اپراتور دوربین: حسین عسگری، فیلمبرداری پشت صحنه: حمیرا محمدی، دستیار صدابردار: نادر تاج آبادی، دستیار تدوین: یاشار احمدزاده ، دستیار صداگذار: حمید مهرآبادی، دستیاران گریم: محمد اعرابی و بهار تاجور، دستیار لباس: شهرزاد شایان، دستیاران صحنه: احسان خدر، جانشین تولید: مونا قاسمی، مدیر تدارکات: محمد عزیزی، دستیار تدارکات: علی کریمی، امید چراغی، منصور ناظمی، شاپور صفدری، دستیار آهنگساز و ویلن: کوشا صرافی گوهر، هماهنگی موسیقی: آریا پورپروین، کامپوزیت جلوه های بصری: فائزه نظیری و مهران نوظهور، مت پینت: رضا نوروزی، تهیه شده و پخش توسط شرکت پارس پویا فیلم.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





