
پرویز پرستویی در بخشهایی از مصاحبه خود با آیدا مصباحی در نشریه تبار نظر خود را درباره بازیگران و کارگردانان مطرح سینما بیان کرده است .
به گزارش سینما سینما،نظرات پرستویی درباره این بازیگران به شرح زیر است :
* علی نصیریان: بازیگری بزرگ که در سریال شهرزاد یک آس رو کرد.
* فاطمه معتمد آریا: تا به حال پیش نیامده که با هم کار کنیم و از قبل چیزی را هماهنگ کنیم؛ درک متقابلی از بازی یکدیگر داریم.
* ابراهیم حاتمی کیا: کسی که احساس می کنم هر وقت در فیلم هایش بازی کردم، انگار که برای وطنم جنگیدم.
* علی کیارستمی: کسی که پیش از هر شخص دیگری پرچم ایران را با شرافت تمام در جهان بالا برد.
* بهروز افخمی: ای کاش هرگز به هفت نمی رفت.
* شعبه ۱۴۷ کیفری: جایی که بهترین تجربیات زندگی را برایم رقم زد.
* صد سال به این سال ها: فیلمی که بسیار دوستش دارم؛ یک روایت درست از تمام تاریخ معاصر ایران که متاسفانه آن را نفهمیدند، امیدوارم شرایطی پیش بیاید که این فیلم اکران شود.
* سمیرا پرستویی: یک پدر همیشه برای تربیت دخترش دغدغه دارد، اما از این خوشحالم که دخترم به گونه ای رفتار کرد که من این دغدغه را احساس نکردم؛ چون سمیرا خیلی جلوتر از سنش به زندگی نگاه می کند.
* عزت الله انتظامی: مرجع هنری من.
* برنده سیمرغ بلورین نقش اول جشنواره پیش رو: نمی دانم؛ هر کس است خوشا به حالش، ان شاءالله که ارزشش را بفهمد و قدردان باشد.
* بهروز وثوقی: بازیگری که عاشقانه دوستش دارم؛ کارهایش را دنبال کردم و به او ارادت ویژه ای دارم، خیلی ها بازیگری را از او تقلید می کنند.
@tajik57
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم





