تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۲۱:۰۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 110913

عصر دوشنبه هفته جاری، مستند «خانه‌ای برای تو» به تهیه‌کنندگی مهدی شامحمدی و کارگردانی مهدی بخشی‌مقدم، در کانون فیلم «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نمایش درمی‌آید. این فیلم برنده نشان فیروزه بهترین فیلم دوازدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت بوده است.

به گزارش سینماسینما، مستند ۷۱ دقیقه‌ای «خانه‌ای برای تو» که یکی از ۵ فیلم منتخب جشنواره فیلم فجر بود، از ساعت ۱۷:۳۰ عصر روز دوشنبه ۲ اردیبهشت ۹۸ در سالن سینما حقیقت این «مرکز» به نمایش عمومی درآمده و سپس با حضور مهدی شامحمدی و مهدی بخشی‌مقدم (تهیه‌کننده و کارگردان)، ناصر صفاریان (مسئول نمایش و نشست فیلم‌ها) و همایون امامی (منتقد میهمان) مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

در خلاصه موضوع «خانه‌ای برای تو» آمده است: «داود جوان ۳۰ ساله اهل یکی از روستاهای اطراف گیلان، کمتر از یک سال از ازدواجش می‌گذرد که در شغلش دچار ورشکستگی شده و همزمان متوجه می‌شود که به سرطان پیشرفته‌ای دچار شده است. او در این شرایط برای زندگی‌اش تصمیمات جدیدی می‌گیرد…»

«خانه‌ای برای تو» در دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، موفق به کسب نشان فیروزه بهترین فیلم، تندیس بهترین کارگردانی و موسیقی متن شد. این فیلم در جدول پُرمخاطب‌ترین فیلم سینماحقیقت هم رتبه‌ نخست را به دست آورد.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها