تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۸:۲۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 151910


رادیو سلامت برای سال تحویل برنامه گل پامچال را روز شنبه ۳۰ اسفند ماه ساعت۱۱ تا ۱۴ با حال و هوای نوروز ۱۴۰۰ روانه آنتن می کند.
به گزارش سینماسینما ،شهرام زین العابدینی، مدیر گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت درباره برنامه سال تحویل گفت: رادیو سلامت طبق سنن سال های گذشته برنامه ویژه ای برای سال تحویل تدارک دیده که شامل بخش های متنوع است تا هم برای مخاطبان حال و هوای نوروزی داشته باشد و از شنیدن برنامه لذت ببرند و هم اینکه به اطلاعات شان افزوده شود.
اوادامه داد: برنامه سال تحویل امسال با نام گل پامچال روز شنبه ۳۰ اسفند از ساعت ۱۱ تا ۱۴ از رادیو سلامت پخش می شود. محوریت برنامه نوروز، جامعه شناسی سال نو، روانشناسی تغییر طبیعت، ایجاد روحیه نشاط و سر زندگی و هویت بخشی به جامعه ایرانی است. این برنامه به تهیه کنندگی سارا شریفی و اجرای مسعود خواجه وند و سیما رستگاران روانه آنتن می شود.
زین العابدینی افزود: این برنامه شامل بخش های نمایشی است که سوسن مقصودلو و علی میلانی بازیگران برنامه هستند و گزارش های برنامه هم به عهده مرجان قندی است. برنامه سال تحویل شامل آیتم هایی با عناوین تقویم سال نو، شکوفه گیلاس، قرار، قاصدک، بهترین ها، تب و تاب، عید مبارکی، آینه و شمعدون، خدا قوت، از راه دور، لبخند عید و … است.
مدیر گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت عنوان کرد: در این برنامه ارتباط با پزشک، محیط بان و دیگر مشاغل گرفته می شود که شیفت هستند و در کنار خانواده برای سال تحویل حضور ندارند. همچنین به موضوع صله رحم در روزهای کرونایی پرداخته می شود.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها