حسین قاسمی جامی سریال «سکسکه» را برای توزیع در شبکه نمایش خانگی میسازد.
به گزارش سینماسینما، حسین قاسمیجامی بهزودی سریال ویدیویی «سکسکه» را که این روزها در مرحله پیش تولید قرار دارد، در لوکیشنهای تهران و بومهن جلوی دوربین خواهد برد.
تاکنون از میان بازیگران، حضور نگار فروزنده و نفیسه روشن در این سریال قطعی شده است و انتخاب سایر بازیگران اصلی نیز همچنان ادامه دارد. تهیهکنندگی «سکسکه» را که یک کمدی اجتماعی است، حسن کیوانپور بر عهده دارد. این فیلم قرار است از اوایل تیر ماه کلید بخورد.
حسین قاسمی جامی که ساخت سریال «سیمرغ» و فیلمهای «به بادبادکها شلیک نکنید»، «پی ۲۲»،«پیتزا مخلوط»،«خروس بی محل»،«زمزمه بودا» و … را در کارنامه دارد، فیلمنامه سریال «سکسکه» را با همکاری مهنوش شیخی نوشته است.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «دارچین تلخ»؛ روایتی کمدی از چالشهای ازدواج پسری جوان/ پایان تصویربرداری
- معرفی گروه بازیگران فیلم «دارچین تلخ»
- اکران خصوصی سریال مانکن / گزارش تصویری
- نگار فروزنده :بعضی ها به جای جراحی زیبایی ذهنشان را درمان کنند
- حرف های جالب بازیگر فیلم «زیر سقف دودی» درباره نقش اش
- چرا خانم بازیگر در تشییع عارف لرستانی غایب بود؟
- گزارش تصویری روز هفتم جشنواره/ حواشی کاخ جشنواره
- عکس اینستاگرامی ۱۸ سال پیش نفیسه روشن با عروسک خاله قورباغه و خالق آن
- نفیشه روشن: آرزویم همکاری با پوران درخشنده بود
- انتقاد بازیگر تلویزیون از تکراری شدن نقش ها
- معاون رئیس جمهور کدام نمایش را افتتاح میکند؟
- بازیگری که از تئاتر میترسد
- توضیحات نفیسه روشن درباره لباس جنجالی اش
- جنجال برسر لباس نفیسه روشن در اینستاگرام این بازیگر/نفیسه روشن : کامنت های فحش را پاک نمی کنم
- رهاسازی یک قلاده فک خزری با حضور میترا حجار، نفیسه روشن و سینا حجازی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود





